کد خبر : 2002655 | 27 بهمن 1402 ساعت 19:57 | 17.7K بازدید | 27 دیدگاه

تقابل صمیمانه سهراب و جواد به سود نکو!

تقابل دو مربی استقلال با پیروزی جواد نکونام و استقلال به پایان رسید.

تقابل صمیمانه سهراب و جواد به سود نکو!

به گزارش ورزش سه، سهراب بختیاری زاده و جواد نکونام تاکنون در قامت سرمربی مقابل یکدیگر قرار نگرفته بودند و اولین تقابل آنها امروز برگزر شد که جواد نکونام به همراه تیم استقلال پیروز از این میدان خارج شد.

این دو بازیکن که سابقه حضور در استقلال را دارند به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلفی از لیگ برتر سرمربیگری کرده‌اند اما هیچ‌گاه به صورت همزمان در لیگ برتر حضور نداشتند که بتوانند رقابتی با یکدیگر را تجربه کنند و تقابل استقلال با صنعت نفت به اولین دیدار این دو پیشکسوت آبی‌ها تبدیل شد که جواد نکونام در ورزشگاه آزادی به همراه تیم استقلال توانست با تک گل مهدی مهدی‌پور برنده از این میدان خارج شود.

1991639

در سوی دیگر سهراب بختیاری زاده در دوران سرمربیگری خود یک بار در مقابل استقلال حضور پیدا کرده بود و نتیجه آن یک تساوی بود و جواد نکونام تاکنون 10 بار مقابل صنعت نفت آبادان حضور پیدا کرده بود که 3 برد، شش تساوی، یک شکست نتیجه تقابل‌های او بود که امروز به چهارمین برد مقابل صنعت نفت آبادان دست پیدا کرد.

این اولین حضور لیگ برتری سهراب بختیاری زاده روی نیمکت صنعت نفت آبادان بود که با شکست رو به رو شد و باید دید او در آینده چه طرح و برنامه‌ای برای این تیم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها