کد خبر : 2002674 | 27 بهمن 1402 ساعت 21:00 | 14.1K بازدید | 22 دیدگاه

مشکلات ما را برطرف نمی‌کنند:

مرادمند: شکاف بین مدیریت و کادرفنی وجود دارد

مدافع استقلال انتقادهای تند و تیزی نسبت به شرایط مدیریت باشگاه استقلال انجام داد.

مرادمند: شکاف بین مدیریت و کادرفنی وجود دارد

به گزارش ورزش سه، محمد مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال انتقادات محکمی را نسبت به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال انجام داد و اعلام کرد که پرداختی‌های باشگاه استقلال به شکلی است که می‌تواند در آینده برای این تیم مشکل ساز شود و حواشی را برای تیم به همراه داشته باشد.

محمد مرادمند در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: خداروشکر بعد از تعطیلات لیگ توانستیم اولین سه امتیاز را کسب کنیم، خوب تمرین کردیم و دستورات کادرفنی را اجرا کردیم، درسته برنده می‌شویم اما همچنان هنوز مشکل داریم، تکلیف پول پارسالمان مشخص نیست، بعضی از بازیکنان امسال پول گرفتند و بعضی از بازیکنان پول نگرفتند و این باعث خواهد شد تا در ادامه کار در روند کاری ما تاثیر بگذارد و انگیزه بازیکنان را کم کند، این مشکلاتی است که داریم.

مرادمند ادامه داد: ما الان صحبت می‌کنیم که اگر روزی نتیجه نگرفتیم و مساوی کردیم بیاییم صحبت کنیم و بگویند که الان باختند و بهانه گیری می‌کنند، ما هنوز مشکل داریم و مدیریت باشگاه باید مشکلات را رفع کنند، اول زمان نداشتند اما الان زمان هست و پنجاه روز لیگ تعطیل بوده است، نمیدانم دیگر چه بهانه‌ای دارند، دریافتی‌های بازیکنان در این فصل و فصل گذشته متغییر است.

ویدئو: 324889

او درباره مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال گفت: شک نکنید که شکاف بین مدیریت و کادرفنی استقلال از ابتدا وجود داشته است و همچنان ادامه دارد، وقتی کسی بتواند کار خود را به بهترین شکل انجام دهد برای چی باید دعوا کند؟ ما مشکل داریم و مشکلاتمان برطرف نمی‌شود.

مرادمند در صحبت‌های خود به غیبتش در جام ملت‌های آسیا هم اشاره کرد و گفت: خیلی دوست داشتم که حضور داشته باشم اما دچار مصدومیت از رباط داخلی شدم و جام را از دست دادم.

دیدگاه‌ها