کد خبر : 2002678 | 27 بهمن 1402 ساعت 21:17 | 33.9K بازدید | 23 دیدگاه

پاسخ مبهم میرزایی: هرچه آقا جواد بگوید!

هافبک استقلال آینده خود را منوط به تصمیمات بعدی کرد.

پاسخ مبهم میرزایی: هرچه آقا جواد بگوید!

به گزارش ورزش سه، رضا میرزایی که امروز از روی سکوها دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان را تماشا کرد، پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سه امتیاز این بازی خیلی مهم بود و خدا را شکر بازی را بردیم. به آینده امیدوار هستیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی نشد و با همین نتیجه ۱-۰ بازی را بردیم.

او درباره ادامه حضور خود در استقلال عنوان کرد: نظر نهایی را آقا جواد می‌دهند که تا اینجا پشتم بودند. فعلا صحبت نکردیم اما قبلا گفته بودند که یارگیری نداشتند. همانطور که گفتم نظر نهایی را ایشان می‌دهند. خدا را شکر الان ۴-۵ روز است که تمرین‌های گروهی سبک را با تیم شروع کردم و رفته رفته به مرز آمادگی می‌رسم. ببینیم که نظر نهایی آقا جواد چیست. انشاالله که هر چه خیر است، اتفاق بیفتد.

میرزایی درباره احتمال ادامه حضور خود در استقلال گفت: هر چه که آقا جواد صلاح بدانند. همه چیز صفر تا صد دست ایشان است و امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرند.

او که با استرس بالایی این مسابقه را تماشا می‌کرد، در این باره گفت: بچه‌ها خیلی موقعیت داشتند و می‌توانستیم بزنیم و ۳-۰ یا ۴-۰ جلو بیفتیم که استرس نکشیم. استرس خیلی زیاد بود و دوست داشتیم بازی را ببریم. انشاالله این روند را داشته باشیم و صدر جدول را حفظ کنیم و آخر فصل بتوانیم یک قهرمانی به هواداران هدیه کنیم.

دیدگاه‌ها