کد خبر : 2002687 | 27 بهمن 1402 ساعت 22:02 | 15.8K بازدید | 11 دیدگاه

جوان‌گرایی پر ریسک و جذاب استقلال خوزستان

استقلال خوزستان علیرغم شرایط نگران‌کننده در جدول اما سیاست جالبی را دنبال می‌کند.

جوان‌گرایی پر ریسک و جذاب استقلال خوزستان

به گزارش “ورزش سه”، استفاده از بازیکنان جوان و بومی همچنان در دستور کار سیروس پورموسوی و استقلال خوزستان در نیم فصل دوم نیز قرار دارد.

این تیم که نیم فصل را در پایین جدول به پایان رساند و اکنون ماراتن بزرگی را برای فرار از سقوط آغاز کرده و در اولین گام به تک امتیاز ارزشمندی مقابل شمس آذر در قزوین دست یافت.

در این بازی سیروس پورموسوی همچنان سیاست خودش و البته باشگاه برای سود بردن از بازیکنان جوان و بومی را پی گرفت و در جدال خارج از خانه مقابل شمس آذر از نفراتی مثل سهیل دلفی، ابوالفضل کوهی، احمد رضا جلالی، محمد ابوالفضل کوهی، حسین باصری، حسین احمدی، علیرضا رحمتی و … از جمله نفرات زیر ۲۳ سال آبی‌ها برای این بازی حساس بودند که نشان از اعتماد بالا و سیاست جالب آنها می‌دهد.

بازیکنانی که این باشگاه به دنبال این است تا نسل آینده فوتبال خوزستان را با آنها شکل دهد و در بازی با شمس آذر نیز نشان دادند از پتانسیل قابل توجهی برخوردار هستند. با این حال آنها هدف مهمتری را در نظر گرفته‌اند و قصد دارند ضمن استفاده از این پتانسیل جوان، ماجراجویی بزرگی را نیز برای شگفتی سازی در نیم فصل دوم و کسب امتیاز بقا را دنبال کنند و باید دید در این مسیر به موفقیت خواهند رسید یا خیر.

1991724
1991687
1991688

دیدگاه‌ها