کد خبر : 2002691 | 28 بهمن 1402 ساعت 03:24 | 13.8K بازدید | 8 دیدگاه

ادای احترام ماندگار به مربی فقید ایتالیایی

باشگاه بولونیا پس از مرگ سینیشا میهایلوویچ به پرداخت دستمزد مربی سابقش ادامه داد.

ادای احترام ماندگار به مربی فقید ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، آریانا، همسر سینیشا میهایلوویچ، تایید کرد باشگاه بولونیا پس از مرگ او و تا پایان قراردادش، به پرداخت حقوق مربی سابقش ادامه داد.

میهایلوویچ در دسامبر 2022 بر اثر ابتلا به بیماری سرطان خون درگذشت و تنها 3 ماه قبل از آن یعنی در 6 سپتامبر 2022 توسط بولونیا از سمتش اخراج شده بود.

آریانا میهایلوویچ، همسر میهایلوویچ، به ایل‌مساجرو گفت: "سینیشا انتظارش را نداشت و اصلاً با آن تصمیم کنار نیامد. او گفته بود که نمی‌خواهد استعفا دهد و می‌خواهد بجنگد. بولونیا انتخاب متفاوتی داشت و من نمی‌توانم آن‌ها را قضاوت کنم. باشگاه حقوق شوهرم را تا پایان قراردادش پرداخت کرد. اقدامی خارق‌العاده که موجب دلگرمی ما بود. ساپوتو، رئیس باشگاه و همچنین برگامینی، فنوچی، مارکتی و دی وایو هرگز من را فراموش نکردند. سینیشا رابطه استثنایی با والتر ساباتینی و همچنین با خانواده ما داشت. بولونیا یک باشگاه خاص و همینطور یک شهر خاص است. آن‌ها حتی قبل از بیماری در قلب ما بودند. بعد از آن این ارتباط تبدیل به عشقی عمیق شد. چه تمام لحظاتی که در بیمارستان بودیم و چه لحظاتی که سینیشا در تمرینات داشت، ما این لحظات را با افراد شگفت انگیز به اشتراک گذاشتیم."

1991696

همسر میهایلوویچ اعلام کرد که به کمک یک روان درمان با مرگ همسرش کنار آمده است: "روانشناسی که با او صحبت می‌کردم در مقطعی به من گفت: "یا می‌ایستی و برای فرزندانت زندگی می‌کنی یا خودت را رها می‌کنی." من آن را انکار نمی‌کنم. دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست. من پسرهای شگفت انگیز و یک نوه دوست داشتنی دارم. می‎‌خواهم زندگی کنم. دوستانم را می‌بینم؛ من با تجارتی که سینیشا مدیریت آن را برعهده داشت سر و کار دارم. من لحظات سختی دارم، اما به لطف کمک پسران و دخترانم از آن‌ها عبور می‌کنم."

میهایلوویچ 315 بازی در سری A انجام داد و 38 گل برای رم، سمپدوریا، لاتزیو و اینتر به ثمر رساند. پس از بازنشستگی در سال 2006، او دستیار روبرتو مانچینی در اینتر شد و برای اولین بار در سال 2008 توسط بولونیا به عنوان مربی تیم در سری A منصوب شد.

این مربی پیش از بازگشت به بولونیا در ژانویه 2019، سرمربی تیم‌های فیورنتینا، تیم ملی صربستان، سمپدوریا، میلان، تورینو و اسپورتینگ پرتغال بود.

دیدگاه‌ها