کد خبر : 2002693 | 28 بهمن 1402 ساعت 03:44 | 8.6K بازدید | 17 دیدگاه

ترابی تحت تاثیر جام ملتها، ستاره سرخ کوک نبود

مهدی ترابی در اراک روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

ترابی تحت تاثیر جام ملتها، ستاره سرخ کوک نبود

به گزارش ورزش سه، دفاع متراکم آلومینیوم اراک اجازه هنرنمایی به بازیکنان تکنیکی و خلاق پرسپولیس از جمله مهدی ترابی نداد.
ترابی در ابتدای مسابقه به عنوان وینگر چپ به میدان رفت و با اینکه در سیستم جدیدی باید بیشتر و راحت‌تر خلق موقعیت می‌کرد یا برای گلزنی پا پیش می‌گذاشت اما شرایط خوبی نداشت.
ترابی در نیمه نخست کیفیت خوبی از خود ارائه نداد و به نظر می‌رسید دوری چهل روزه از پرسپولیس و حضور بسیار کوتاه در بازی‌های جام ملتها منجر به افت او شده  است.
ستاره سرخ‌ها در اراک اصلا کوک نبود اما در نیمه دوم  تا حدودی شرایط بهتری داشت. تنها حرکت مثبت ترابی به عنوان وینگر چپ زمانی بود که به قلب دفاع حریف زد اما آنقدر توپ را جلو برد که از زمین خارج شد و نتوانست با کات بک برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت گل بسازد.

1991698

ترابی اما در جناح راست حداقل در امر بازیسازی باز کار کرد. او برای توپ گرفتن عقب‌تر می‌آمد و در چند نوبت با پاس‌های پشت دفاع همبازیانش را صاحب موقعیت می‌کرد اما دور شدنش از دروازه برای پرسپولیس آنقدر که باید مفید نبود.
در واقع دفاع فشرده حریف باعث شد تا او در جناح راست به مرکز زمین نزدیکتر باشد و از عقب توپ بگیرد اما با همین اقدام خلاقیت تیم پرسپولیس در یک سوم پایانی زمین کمتر شد. از سوی دیگر به نظر می‌رسید کیفیت بدنی ترابی به او اجازه کارهای خلاقانه و بهم ریختن دفاع حریف را نمی‌دهد که این اتفاق با توجه به حضور طولانی مدت او در جام ملتها و البته بازی نکردنش در تیم ملی تا حدودی طبیعی بود.
باید دید ترابی در بازی چهارشنبه تیمش مقابل تراکتور بعد از تمرین بیشتر کنار همبازیان خود چه شرایطی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها