کد خبر : 2002696 | 28 بهمن 1402 ساعت 05:13 | 28.9K بازدید | 15 دیدگاه

بارسلونا شماره تلفن بازیکن موردنظرش را ندارد!

هافبک مدنظر بارسایی‌ها در واکنش به انتقالش متعجب شده و بازی برای بارسلونا را یک اتفاق بزرگ دانسته است.

بارسلونا شماره تلفن بازیکن موردنظرش را ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که سرخیو بوسکتس بارسلونا را ترک کرده است، این تیم در پست هافبک دفاعی دچار مشکل است و هنوز نتوانسته است بازیکنی مناسب این پست را پیدا کند.

بارسا در تابستان قبلی بازیکنانی مثل اوریول رومئو و ایلکای گوندوغان را جذب کرده است، اما نکته اصلی اینجاست که اوریول رومئو اصلاً عملکرد جالبی نداشته است و از سوی دیگر ایلکای گوندوغان هم بیشتر یک هافبک وسط است، نه یک هافبک دفاعی.

آبی و اناری پوشان در حال حاضر الکس گارسیا، هافبک دفاعی تیم خیرونا را زیر نظر گرفته‌اند و به دنبال این هستند که این بازیکن را در تابستان آینده به خدمت بگیرند. این بازیکن در حال حاضر ۲۶ سال سن دارد و در این فصل از رقابت‌ها کمک قابل توجهی به خیرونا کرده است. ژیرونا در این فصل از رقابت‌ها در رده دوم لالیگا قرار گرفته است و با رئال مادرید بر سر قهرمانی در رقابت است.

الکس گارسیا درباره علاقه بارسلونا به خودش گفت: فکر نمی‌کنم که باشگاه بارسلونا حتی شماره تلفن من را داشته باشد! وقتی در سطح خوبی بازی می‌کنید، مشخصاً باشگاه‌های زیادی جذب می‌شوند و شایعات شروع می‌شود. در پایان فصل خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها