کد خبر : 2002697 | 27 بهمن 1402 ساعت 22:23 | 10.4K بازدید | 6 دیدگاه

تیم ما یک دل است و امیدواریم:

سریع و فشرده از میکسدزون صنعت نفت

بازیکنان صنعت‌نفت پس از شکست مقابل استقلال ابراز امیدواری کردند که در دربی خوزستان روند خوبشان آغاز شود.

سریع و فشرده از میکسدزون صنعت نفت

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم صنعت نفت پس از پایان مسابقه با استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی حاضر شدند و نسبت به شرایط این تیم در آینده ابراز امیدواری کردند.

این تیم هفته آینده دربی خوزستان را مقابل فولاد برگزار خواهد کرد و بازیکنان این تیم امیدوار هستند که در این مسابقه نتیجه خوبی کسب کنند و روند خوبشان در لیگ برتر آغاز شود.

بولت پرسپولیسدر ادامه مصاحبه بازیکنان صنعت نفت پس از دیدار با استقلال را مشاهده می‌کنید:

بولت زیر مجموعهمیثم تهی‌دست: حیلی روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما هرچه بوده گذشته، بعد از آمدن سهراب بختیاری زاده روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی هفته آینده که دربی است و یک بازی مهم برای هواداران به حساب می‌آید روند خوبمان را شروع کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

بولت زیر مجموعهحسین شنانی: در نیمه دوم مقابل استقلال شروع خوبی نداشتیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم، ما در تیم‌مان حاشیه‌ای نداریم، از آقای ویسی تشکر می‌کنم، با حضور آقای بختیاری‌زاده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

بولت زیر مجموعهرضا امانی‌نژاد: در نیمه دوم مقابل استقلال تمرکز کافی نداشتیم، مالک بازی بودیم اما موقعیت آنچنانی خلق نکردیم، از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که 3 امتیاز مقابل فولاد را کسب کنیم.

بولت زیر مجموعهیوسف کی‌شمس: فوتبال بدی بازی نکردیم و بازی آبرومندانه‌ای مقابل استقلال انجام دادیم، به هواداران صنعت نفت قول می‌دهم که تیم یکدلی داریم و قطعا در آینده نتایج بهتری کسب می‌کنیم، سهراب بختیاری زاده فرزند خوزستان است و امیدوارم در کنار او روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها