کد خبر : 2002700 | 28 بهمن 1402 ساعت 05:31 | 28.2K بازدید | 21 دیدگاه

تنشی که سکانس اصلی شکست سپاهان بود؛

جنجال رامین-البلیهی در مرکز نقش جهان

یکی از اتفاقات مهم دیدار سپاهان-الهلال، فارغ از 4 گلی که رد و بدل شد، دعوای رامین رضاییان و مدافع الهلال در پایان نیمه اول بود.

 جنجال رامین-البلیهی در مرکز نقش جهان

به گزارش ورزش سه، در لحظات پایانی نیمه نخست سپاهان-الهلال بود که رامین رضاییان پس از اینکه موفق شده بود گل نخست سپاهان را به ثمر برساند با علی البلیهی مدافع الهلالی‌ها دچار درگیری لفظی شد تا این بار با رفتار شیطنت آمیز خود در نقش جهان سوژه شود.

علی البلیهی مدافع پرحاشیه الهلال و تیم ملی عربستان، بارها و بارها با ستارگان بزرگ فوتبال دنیا تنش‌های زیادی را داشته و سعی می‌کند با جنگ روانی، اعصاب بازیکنان حریف را بهم بریزد.

او در فوتبال عربستان مقابل رونالدو باعث عصبانیت ستاره پرتغالی شد و در جام جهانی هم لیونل مسی را عصبی کرد. هرچند علی البلیهی در عصبانی کردن سون، ستاره بااخلاق کره‌ای‌ها در جام ملتهای آسیا ناکام بود.

1991702

حالا در جریان بازی شب گذشته الهلال عربستان و سپاهان، علی البلیهی این بار تنشی با رامین رضاییان داشت. در یک صحنه در حالی که توپ به بیرون رفته بود و رامین در حال برگشت بود، علی البلیهی تلاش کرد با شیطنت ضربه‌ای به رامین رضاییان بزند که در این امر ناموفق بود.

بعد از این صحنه رامین رضاییان با عصبانیت زیاد به سمت مدافع الهلال حمله کرد و کمک داور و داور تلاش کردند رامین رضاییان را آرام کنند ولی او به شدت از حرکت علی البلیهی عصبانی بود که البته در نهایت با دخالت بازیکنان دو تیم، این موضوع به پایان رسید.

به نظر می‌رسد این درگیری عاملی بود تا رامین رضاییان در چهل و پنج دقیقه دوم تمرکز خود را از دست بدهد و این موضوع باعث شد تا ذهن رامین مقابل الهلالی‌ها، مقداری آشفته باشد.

دیدگاه‌ها