کد خبر : 2002706 | 28 بهمن 1402 ساعت 06:39 | 24.2K بازدید | 18 دیدگاه

ارسال‌های پرتعداد استقلال ثمر بخش نبود

آرمان و گوستاوو یکدیگر را کامل نمی‌کردند! (عکس)

حضور دو مهاجم بلندقامت نتیجه مطلوبی برای استقلال نداشت.

آرمان و گوستاوو یکدیگر را کامل نمی‌کردند! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان از دو مهاجم بلند قامت و هدف در خط حمله‌اش استفاده کرد و با حضور مدافعان کناری و ارسال‌های پرتعداد سعی داشت دروازه این تیم را هدف قرار دهد اما در اجرای این تاکتیک چندان موفق نبودند و تک گل این تیم با یک شوت از راه دور به ثمر رسید.

با اینکه استقلالی‌ها برنامه خوبی برای استفاده از ارسال‌ها داشتند اما در اجرای آن چندان موفق نبودند، جایگیری نه چندان خوب مهاجمان این تیم و هماهنگ نبودن رمضانی و بلانکو باعث شده بود که هیچکدام از این دو بازیکن نتوانند آزادانه و با یارگیری کمتر در مقابل دروازه صنعت نفت صاحب موقعیت جدی شوند و یا در مواقع ارسال محوطه جریمه را پوشش دهند.

1991713

از طرفی دیگر ارسال‌های بازیکنان استقلال کیفیت بدی نداشت اما زمان‌بندی بازیکنان و شناخت شعاع حرکتی مهاجمان به وضوع با عدم هماهنگی رو به رو بود و هیچ‌کدام از ارسال‌ها در موقعیت مناسب برای مهاجمان این تیم ارسال نشد.

جواد نکونام در این بازی دو مهاجم بلند قامت خود را درون ترکیب قرار داده بود و سعی داشت از قدرت سرزنی و فیزیک بدنی این بازیکنان استفاده کند و دروازه صنعت نفت را باز کند اما جدی‌ترین موقعیت‌های استقلال توسط مهرداد محمدی روی ضدحمله در پایان نیمه دوم و شوت مهدی‌ مهدی‌پور که به گل تبدیل شد خلق شد.

با توجه به شرایطی که روند مسابقه استقلال طی کرد به نظر می‌رسد که در هفته‌های آینده نکونام از دو بازیکن با قابلیت‌های متفاوت استفاده کند و دو بازیکن بلندقامت تیم‌اش را به طور همزمان درون ترکیب قرار ندهد.

دیدگاه‌ها