کد خبر : 2002732 | 28 بهمن 1402 ساعت 08:44 | 23.9K بازدید | 21 دیدگاه

برد بزرگ وسترلو با پاس اللهیار و گل تماشایی

وسترلو با پاس گل سه امتیازی مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل استاندارد لیژ شد.

برد بزرگ وسترلو با پاس اللهیار و گل تماشایی

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیست و ششم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال وسترلو که برای دومین بازی پیاپی اللهیار صیادمنش را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 23:15 جمعه شب در ورزشگاه هت‌کوپیه مقابل تیم رده دهمی استاندارد لیژ قرار گرفت.

اللهیار صیادمنش در شروع مسابقه دو موقعیت عالی به دست آورد که هر دو بار توپ‌های او راهی اوت شدند و یک ضربه سر و یک شوت او به بیرون رفت و راهی به دروازه استاندارد لیژ نداشت.

1991757

در شرایطی که یاران صیادمنش برای کسب پیروزی و گرفتن جایگاه دهم جدول از استاندارد لیژ تلاش می‌کردند، نیمه اول با تساوی یک بر یک پایان یافت، اما در نیمه دوم وسترلو روی حرکت مهاجم ایرانی خود به گل رسید.

1991756

صیادمنش که از ابتدای فصل موفق به گلزنی یا پاس گل در هال سیتی انگلیس و دو بازی گذشته برای وسترلوی بلژیک نشده بود، در دقیقه 62 با حرکت سریع تا پشت محوطه جریمه استاندارد لیژ پیش رفت و با یک پاس به عقب گریفین یاو را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با شوت استثنایی به زیر طاق دروازه گل دوم را بزند.

تیم فوتبال وسترلو که هفته گذشته در حضور ثابت اللهیار و نمایش موثرش به تساوی رسیده بود، در جدال با استاندارد لیژ به برتری 2 بر یک دست پیدا کرد تا 29 امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای به رده دهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.

دیدگاه‌ها