کد خبر : 2002737 | 28 بهمن 1402 ساعت 09:20 | 16.3K بازدید | 9 دیدگاه

اینزاگی: شاید قهرمانی از دست اینتر برود!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به بازیکنان تیمش هشدار داد که قهرمانی‌شان در سری آ قطعی نیست.

اینزاگی: شاید قهرمانی از دست اینتر برود!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا روبروی سالرنیتانا به میدان رفت و با چهار گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز، دنزل دومفرایز و مارکو آرناتوویچ موفق شدند چهار گل نراتزوری را در این دیدار به ثمر برسانند تا جایگاه‌شان در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها محکم باشد و همچنان با قدرت به این مسیر ادامه دهند. 

اینزاگی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازیکنان عالی بودند، ما یک بازی حرفه‌ای با سبک درست را ارائه کردیم. می‌دانستیم سالرنیتانا اخیرا مشکلات بسیاری را برای بسیاری از تیم‌ها مانند ناپولی، یوونتوس و میلان ایجاد کرده است.»

او درباره شرایط تیمش در آستانه بازی حساس این هفته برابر اتلتیکو در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان گفت: «من هیچ نگرانی خاصی ندارم چون این تیم به خوبی ریکاوری کرده و ما روز شنبه در رم بازی کردیم. سه تغییر انجام دادیم و می‌توانستم تغییرات بیشتری داشته باشم، اما همه آماده و متمرکز به نظر می‌رسیدند و از اهمیت این بازی در جدول خبر داشتند. 

1969432

در مجموع این تیم پخته‌تر شده است. ما به‌خوبی فضاها را پوشش دادیم و تقریبا تعادل تیمی را هم حفظ کردیم. این بازی بسیار مهمی پیش از دیدار ما در لیگ قهرمانان بود و ما توانستیم از همان ابتدا با سبک درستی به میدان برویم. 

باید این را بدانیم که در فوتبال هیچ قطعیتی وجود ندارد و باید متمرکز باشیم. من به عنوان بازیکن اسکودتویی را بردم که از دست رفته به نظر می‌رسید و سپس جامی را از دست دادم که از بردنش مطمئن بودم. برای مدتی طولانی در فوتبال بوده‌ام و می‌دانم که مسیری طولانی پیش روی ما قرار دارد. 

باید قدم به قدم پیش برویم. این مسیری بود که در سه ماه آخر فصل پیش هم داشتیم. هدف ما این است که در هر رقابت تا انتها پیش برویم. مسیری بسیار طولانی داریم و باید تا آخر توان ادامه دادن داشته باشیم چون یوونتوس و میلان تا پایان تسلیم نخواهند شد.»

دیدگاه‌ها