کد خبر : 2002738 | 28 بهمن 1402 ساعت 09:32 | 10.7K بازدید | 19 دیدگاه

امیدواری ستاره اینتر: پرچم ما در سی‌ال بالاست!

لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، می‌گوید این تیم با تمام وجود برابر اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت.

امیدواری ستاره اینتر: پرچم ما در سی‌ال بالاست!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا روبروی سالرنیتانا به میدان رفت و با چهار گل این تیم را شکست داد. 

یکی از چهار گل این تیم در این دیدار توسط مارتینز به ثمر رسید که ستاره بی چون و چرای تیمش در این فصل بوده و نقش مهمی را در کسب بسیاری از امتیازات حساس و ارزشمند برای آنها ایفا کرده است و این روند را شب گذشته هم تکرار کرد. 

این ستاره آرژانتینی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «ما در همه دیدارها سبک یکسانی داریم اما گاهی از همان اول جواب می‌گیریم و گاهی شرایط سخت‌تر می‌شود، اما همیشه سعی می‌کنیم از جلو پرس کنیم، توپ را خیلی زود پس بگیریم و گل‌های بیشتری بزنیم.»

1975700

او شب گذشته صد و بیست و پنجمین گلش با پیراهن اینتر را زد تا از مائورو ایکاردی پیشی بگیرد و در این باره گفت: «من قهرمانی سوپر جام در ریاض را تجربه کردم و این لحظه‌ای است که همیشه در خاطرم خواهد ماند. حالا هدف مهمی در پیش داریم، باید فروتن باشیم، هر روز تلاش کنیم و مثل امشب بازی کنیم.»

این بازیکن درباره کورس قهرمانی سری آ اضافه کرد: «سرنوشت ما در دست خودمان است. در طول تجربه‌ای که با سرمربی داشتیم، به سختی تلاش کردیم تا تجربه بیشتری به دست آوریم و حالا با آگاهی از قدرت خودمان و مشتاق برای نشان دادنش در هر بازی قدم به زمین خواهیم گذاشت.»

مارتینز با اشاره به دیدار پیش‌رو برابر اتلتیکو مادرید ادامه داد: «پس از فینال لیگ قهرمانان گفتیم که ما تیمی بسیار قدرتمند هستیم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا پرچم اینتر را بالا نگه داریم.»

دیدگاه‌ها