کد خبر : 2002739 | 28 بهمن 1402 ساعت 09:43 | 39.9K بازدید | 24 دیدگاه

خوشحالی ستاره سابق بایرن از تصمیم امباپه

بیسنته لیزارازو، ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ، معتقد است که کیلیان امباپه بهترین تصمیم را برای پیوستن به رئال مادرید گرفته است.

خوشحالی ستاره سابق بایرن از تصمیم امباپه

به گزارش "ورزش سه"، امباپه هفته گذشته بالاخره به صورت رسمی به باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که دیگر قصد ادامه حضور در پاریس در فصل آینده را ندارد و در پایان همین فصل از آنها جدا خواهد شد. 

قرارداد این ستاره فرانسوی با پی اس جی در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و به این ترتیب او به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد و این فرصت را دارد که به باشگاه محبوبش ملحق شود. 

1991510

گفته می‌شود که توافق نهایی او با رئال مادرید انجام شده و تنها امضای رسمی قرارداد مانده که احتمالا به زودی انجام خواهد شد، اما اعلام رسمی انجام این انتقال در پایان فصل صورت خواهد گرفت تا همه چیز به صورت عادی پیش برود. 

لیزارازو در گفت‌وگو با اکیپ درباره تصمیم امباپه برای ترک پاری سن ژرمن و پیوستنش به رئال مادرید اظهار داشت: «رئال مادرید باشگاهی است که باید بازی کردن در آن را تجربه کرد و این تصمیم بسیار خوبی است. او حالا به باشگاهی افسانه‌ای که بهترین باشگاه دنیاست ملحق خواهد شد.»

دیدگاه‌ها