کد خبر : 2002763 | 28 بهمن 1402 ساعت 11:56 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

ما مستحق برد بودیم اما...

احسان حسینی: تصمیمات داور عجیب بود

احسان حسینی می‌گوید فشار بازی‌های آسیایی و برنامه‌ریزی لیگ از عوامل تاثیرگذار روی ناکامی نساجی در نیم فصل اول بوده‌اند.

احسان حسینی: تصمیمات داور عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، جدال پیکان و نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر برنده‌ای نداشت و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد. احسان حسینی که معتقد است مستحق کسب سه امتیاز بودند، در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: به نظرم بازی سخت و درگیرانه ای بود و اینکه دو تیم در تلاش بودند از انتهای جدول فاصله بگیرند، کار را سخت‌تر کرده بود. هیچ‌کدام از ما فکر نمی‌کردیم نساجی چنین جایگاهی داشته باشد ولی متاسفانه بدشانسی‌ها و اتفاقات عجیب و غریب باعثش شد. تلاش می‌کنیم نساجی را به جایگاه اصلی خود برگردانیم و این اتفاق تا آخر فصل خواهد افتاد. تیم ما در این بازی مستحق برد بود.

او در مورد داوری ادامه داد: دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم، ولی گاهی اوقات ما بازیکنان اذیت می‌شویم. من خودم از یک‌سری تصمیمات بسیار عصبی شدم. سوت‌هایی که زده می‌شد، عجیب و غریب بود ولی من به داوری احترام می‌گذارم؛ آنها هم انسان هستند و قطعا اشتباه در کار ما و آنها پیش می‌آید‌. امیدوارم شرایط در مجموع بهتر شود. ما در چند بازی ضربه خوردیم و امیدوارم این اشتباهات کمتر پیش بیاید.

این بازیکن در مورد تغییراتی که نساجی داشت عنوان کرد: بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم و قطعا می‌توانند در نیم فصل دوم خیلی کمک حال ما باشند. یک‌سری بازیکنان از جمع ما جدا شدند که برایشان آرزو موفقیت می‌کنم. کمی زمان می‌برد تا به شرایط خوب‌مان برسیم. شرایط جدولی ما حساس است ‌‌و روی کیفیت بازی‌مان اثر می‌گذارد ولی ما تلاشمان را می‌کنیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

حسینی در مورد هواداران نساجی که پشت در بسته بودند گفت: دمشان گرم که آمده بودند. خدا را شکر در زمین حریف توانستیم مساوی را بگیریم. البته به نظرم ما مستحق برد بودیم و آنها روی یک پنالتی که به نظرم اصلا درست نبود گل زدند.

وی در مورد شرایط نامناسب نساجی در نیم فصل اول توضیح داد: در یک‌سری بازی‌ها عالی کار می‌کردیم ولی با کوچک‌ترین اتفاق تیم گل می‌خورد و خیلی عجیب و غریب بود. هر کاری کردیم نتوانستیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. فشار بازی‌های آسیایی و برنامه‌ریزی‌های لیگ تاثیرگذار بود. در هفته‌های اول نمایش خوبی داشتیم و در خیلی از بازی‌ها سه چهار موقعیت گل به دست می‌آوردیم. مطمئنم خدا در نیم فصل دوم کمک می‌کند. قطعا توانایی کادرفنی و بازیکنان و عزمی که جزم کردیم هم موثر است. فاصله تیم‌ها بسیار کم است و با دو سه برد می‌توانیم جایگاه خیلی خوبی بگیریم و امیدوارم اتفاقات تلخ نیم فصل اول را بشورد و ببرد.

دیدگاه‌ها