کد خبر : 2002765 | 28 بهمن 1402 ساعت 12:15 | 41K بازدید | 27 دیدگاه

اوسمار و دستور تعویض قبل از دریافت سوپرگل!

پرسپولیس در شرایطی مقابل آلومینیوم اراک گل خورد که تیم برتر میدان بود.

اوسمار و دستور تعویض قبل از دریافت سوپرگل!

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس با وجود آمار برتر در مالکیت توپ و شوت به دروازه و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف دست خالی از اراک برگشت و نیم فصل دوم را با شکست آغاز کرد.

در این مسابقه پرسپولیس از شروع نیمه دوم کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به نیمه نخست ارائه کرد و هر لحظه حلقه محاصره را به میزبان تنگ‌تر می‌کرد

از حوالی دقیقه 60 به بعد کیفیت تهاجمی پرسپولیس  و مدل عقب رفتن آلومینیوم به گونه‌ای بود که هر لحظه تصور می‌شد سرخ‌ها به گل برتری دست خواهند یافت و حتی مدافعان میانی این تیم آنقدر بالا بازی می‌کردند که در صحنه مشکوک به پنالتی دقیقه 66 هم گولسیانی هم کنعانی‌زادگان روی خط هجده قدم آلومینیوم حضور داشتند.

در این میان جالب اینجا بود که اوسمار ویرا قبل از ثبت گل استثنایی حریف که بسیار غافلگیرکننده و شوک‌آور بود اقدام به تغییر در خط حمله کرد تا تیمش به گل دست یابد.
در نمای باز تصویر آهسته گل استثنایی امیر نوری، کاپیتان تیم آلومینیوم اراک مشخص است که نبیل باهویی لب خط طولی آمده تا به بازی بیاید و کیفیت تیم در خط حمله تغییر کند و اگر آن گل به ثمر نمی‌رسید و بازی متوقف می‌شد تعویض صورت می‌گرفت.

نکته مهم اینکه تغییر اوسمار در خط حمله واکنشی به گل خوردن تیمش نبود بلکه او قصد داشت با این تغییر به گل برتری دست یابد و کیفیت تهاجمی تیمش را بالا ببرد که البته مهاجمی باکیفیت‌تر از نبیل باهویی هم نداشت تا به زمین بفرستد.

به هر حال با ثبت گل حریف و عقب افتادن تیم، اوسمار، امیری و باهویی را به صورت همزمان به جای زاهدی و اسدبیگی به زمین فرستاد که در نهایت منجر به تغییر نتیجه نشد.

دیدگاه‌ها