کد خبر : 2002772 | 28 بهمن 1402 ساعت 12:21 | 17.6K بازدید | 9 دیدگاه

اعتراف تلخ سون: بدترین هفته عمرم بود!

سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، درباره روزهای پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا صحبت کرده است.

اعتراف تلخ سون: بدترین هفته عمرم بود!

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی کره جنوبی از جام ملت‌های آسیا در مرحله نیمه نهایی و با قبول شکست برابر تیم ملی اردن جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت. 

اما حواشی به وجود آمده پس از این حذف و فاش شدن درگیری سون هیونگ مین با لی کانگ این در شب این بازی که با آسیب دیدگی ستاره تاتنهام از ناحیه انگشت دستش همراه بود باعث شد که هواداران تیم ملی کره جنوبی بیش از پیش از وضعیت به وجود آمده عصبانی و ناراحت شوند. 

سون در گفت‌وگو با کانال رسمی باشگاه تاتنهام درباره بازگشتش به این تیم پس از جام ملت‌های آسیا گفت: «انتظارش را نداشتم اما خیلی شگفت‌زده شدم. وقتی که چنین استقبالی از من شد، احساس کردم که دوباره به خانه برگشتم. فکر می‌کنم که این احساسم به دلیل رنج و ناراحتی پس از جام ملت‌های آسیا بود.

1990778

اینکه چنین محبت و استقبالی از من شد باعث افتخارم است. می‌‎خواهم از همه به خاطر این موضوع تشکر کنم. این سخت‌ترین هفته‌ای بود که در طول عمرم داشتم اما هواداران کاری کنند که دوباره خوشحال و قوی باشم. این لحظه‌ای در زندگی من است که هرگز تا روزی که بمیرم فراموشش نخواهم کرد. 

بازیکنان به گرمی من را در آغوش گرفتند. هفته سختی بود اما همه از بازیکنان تا هواداران و مربیان به من قدرت دادند و کاری کردند تا حس خوبی داشته باشم. تا زمانی که برای تاتنهام بازی کنم، می‌خواهم کاری کنم که هواداران با خوشحالی لبخند بزنند و به من افتخار کنند.»

دیدگاه‌ها