کد خبر : 2002791 | 28 بهمن 1402 ساعت 13:18 | 42.8K بازدید | 75 دیدگاه

حمله شدید به لاپورتا: پرز را به مسی ترجیح دادی!

ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا، از نزدیکی خوان لاپورتا به فلورنتینو پرز انتقاد کرد.

حمله شدید به لاپورتا: پرز را به مسی ترجیح دادی!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط باشگاه بارسلونا از نظر ورزشی و همچنین اقتصادی باعث شده است که انتقادهای بسیاری از کادر مدیریتی و خصوصا شخص لاپورتا مطرح شود. 

فونت که پیش از این رقیب لاپورتا در کسب مقام ریاست باشگاه بارسلونا بود در طول این مدت بارها از نحوه عملکرد مدیران بارسا در طول این مدت انتقاد کرده بود و حالا بار دیگر صحبت‌های تندی را علیه آنها مطرح کرده است. 

فونت در گفت‌وگو با روزنامه مارکا اظهار داشت: «همه از اجماع حامیان رئال مادرید مطلع هستیم. موضوعی که منطقی نیست این است که وقتی باید بین لیونل مسی و فلورنتینو یکی را انتخاب کنیم... انتخاب ما پرز است! 

انس لغراری مرد مورداعتماد پرز است که به بارسلونا مشاوره می‌دهد. بنابراین پرز می‌تواند در بعضی از جمع‌ها حضور پیدا کند و بگوید که چه کسی باورش می‌شود که من در حال یاری رساندن و مشاوره دادن به بارسلونا هستم؟ 

1981602

لاپورتا نمی‌تواند متوجه اشتباهاتش شود و به دنبال دشمن در بیرون از باشگاه است. اگر درباره داوران و رئال مادرید صحبت کنید، مشخص است که هواداران بسیاری راه شما را دنبال خواهند کرد اما باید اصلاحات را از درون این باشگاه شروع کرد. 

من عصبانی هستم، چون شرایط باشگاه به درستی به ما توضیح داده نمی‌شود. رئال مادرید با توجه به جذب کیلیان امباپه و شرایط ورزشگاهش که 120 تا 150 میلیون یورو سود برای آنها خواهد داشت و می‌توانند آن را برای خرید ستاره‌ها هزینه کنند به ما برتری دارد. 

اگر بارسلونا با همین شیوه ادامه دهد، شرایط در دو سال آینده بهتر نخواهد شد. در این صورت من در انتخابات نامزد می‌شوم. افرادی که تصمیمات کلیدی در بارسا می‌گرفتند حالا جایشان را به اعضای خانواده و دوستان سایر مدیران دادند. 

اگر ما جای ژاوی را با هانسی فلیک عوض کنیم و هیچ کار دیگری در داخل باشگاه انجام ندهیم، احتمال اینکه او هم موفق نشود زیاد است. قهرمانی در لیگ در واقع تضمینی برای موفقیت نیست. در عین حال، صدور اجازه جدایی مسی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات تاریخ این باشگاه بود.»

دیدگاه‌ها