کد خبر : 2002799 | 28 بهمن 1402 ساعت 14:03 | 31K بازدید | 45 دیدگاه

باز هم سلتا و آسپاس

تراشتگن دیشب از استرس نخوابید!

رویارویی با سلتا در بالائیدوس و یاگو آسپاس برای مارک آندره تراشتگن همیشه کابوس بوده، به خصوص که الان وضعیت بارسلونا اصلا خوب نیست.

تراشتگن دیشب از استرس نخوابید!

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن امشب با یکی از معدود گربه سیاه‌های خود در لالیگا روبرو خواهد شد: سلتا.

جدای از رئال مادرید، تیم گالیسیایی در 9 سال اخیر که تراشتگن برای بارسا بازی می‌کند، بیشترین شکست را به او تحمیل کرده است. سلتا در 14 بازی 24 گل برابر تراشتگن و بارسا به ثمر رسانده است. تراشتگن تنها سه بازی برابر سلتا را با کلین‌شیت به اتمام رسانده و در یکی از هفت دوئل اخیرش بدون گل خورده بازی را تمام کرده است. 

1991821

گلر آلمانی که اخیرا برابر گرانادا به میادین بازگشت و سه بار نیز دروازه‌اش باز شد، امشب در بالائیدوس برابر سلتا قرار می‌گیرد در حالی که هرگز طعم پیروزی در این ورزشگاه را نچشیده است.

در بالائیدوس بارسا با گلری تراشتگن سه بار برابر میزبانش شکست خورده و در سه بازی نیز به تساوی رسیده است. تراشتگن در این 6 بازی 16 گل نیز دریافت کرده است!

در آخرین روز از فصل 23-2022، دبل گابری ویگا باعث شد تا او بهترین میانگین گل خورده در هر بازی و رکورد انفرادی کلین‌شیت در تاریخ لیگا را از دست بدهد.

1991822

یاگو آسپاس، ستاره سلتا، کابوس گلر آلمانی بارسلوناست. جادوگر اهل موانا فوتبالیستی است که در تمام دوران حرفه‌ای خود بیشترین گل را به تراشتگن زده است (9 گل). دروازه‌بان بارسا تا به حال سه بازی متوالی مقابل سلتا را بدون گل خورده تمام نکرده و برابر یاگو آسپاس و سلتا رکورد 31 درصد شکست را دارد. 

باید دید امشب تراشتگن در بالائیدوس چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها