کد خبر : 2002806 | 28 بهمن 1402 ساعت 14:31 | 16.4K بازدید | 27 دیدگاه

انتقادات روی من بی‌اثرند

توخل: واقعا فکر می‌کنید من ساده لوحم!

توماس توخل گفت می‌داند بخش زیادی از جامعه رسانه‌ای آلمان منتقد او هستند، ولی تاکید کرد که انتقادات روی او اثری نمی‌گذارند و او انگیزه بالایی برای تغییر دادن روند بد بایرن دارد.

توخل: واقعا فکر می‌کنید من ساده لوحم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ یک هفته بعد از شکست سنگین 0-3 در زمین لورکوزن، خود را برای رویارویی با بوخوم، تیم چهاردهم جدول بوندسلیگا مهیا می‌کند. دیداری که در زمین بوخوم برگزار می‌شود و بایرن محکوم به برد است. باشگاه مونیخی وسط هفته بازی خود در لیگ قهرمانان را نیز به لاتزیو واگذار کرد تا بعد از دو شکست به بوخوم برسد.

توماس توخل که این روزها شایعات برکناری‌اش به گوش می‌رسد در نشست خبری این بازی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

1991832

توخل در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «متاسفانه ساشا بویی به دلیل مصدومیت عضلانی غایب است. می‌ترسیم دوری او چند هفته طول بکشد. هیچ‌یک از بازیکنان مصدوم فردا با ما به بوخوم نمی‌روند.»

توخل در مورد جو تیم پس از شکست به لاتزیو گفت: «البته در حال حاضر روحیه تیم پایین است و بازیکنان افسرده‌اند. اما این فقط بازی رفت بود و ما از لیگ قهرمانان اروپا خارج نشده‌ایم. همه واقعاً در تلاش هستند تا اوضاع را برگردانند. ما دیروز در تمرین راه‌های بیرون رفتن از این شرایط و بردن بوخوم را امتحان کردیم. من مطمئن هستم که فردا همگی، شانس و انرژی مثبت را خواهیم داشت تا ورق را برگردانیم. تسلیم شدن هرگز یک گزینه برای ما نیست، نه در بوندسلیگا و نه در لیگ قهرمانان. چه من به عنوان مربی و چه بازیکنان، باید خودمان را ثابت کنیم. این وضعیت غیرعادی است ولی احساس شرم هم نمی‌کنیم.»

توخل درباره انتقادات علیه خودش گفت: «من کاملاً می‌توانم این را درک کنم. معمولاً عادت دارم که در مواقع خوب و بد، اصلا روزنامه‌ها را نخوانم. می‌دانم که دوستان و خانواده‌ام بیشتر از انتقادات آسیب می‌بینند. از لحن سوالات بعد از شکست‌ها کاملا نارضایتی‌ها را احساس می‌کنم. شما فکر می‌کنید من ساده‌لوحم؟ من مدت‌هاست که در این کار هستم. هر کسی باید خودش تصمیم بگیرد که با چه لحنی سوال کند و چطور گزارش بدهد. البته این به اندازه شما روی من تأثیر نمی‌گذارد.»

ناراحتی هری کین: «هری کین از خودش مراقبت می‌کند و به من نیازی ندارد، اما خوشحال هم نیست. نحوه گلزنی او در تمرینات و موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کند شگفت انگیز است. او بازیکنی در سطح جهانی است و مانند یک رهبر عمل می‌کند.»

انتقادات و شعارهای نژادپرستانه علیه اوپامکانو: «هفته سختی برای او بود. مقصر جلوه دادن یک بازیکن خاص، بیهوده است. ما به اندازه کافی به عنوان یک تیم خوب نبوده‌ایم و باید بهتر از اینها باشیم. اوپا در تمرینات و مسابقات سخت تلاش می‌کند و دوست دارد بخشی از ساختار دفاعی تیم باشد. این از یک انگیزه خوب ناشی می‌شود و ما به او اعتماد داریم.»

توخل در مورد بازی فردا گفت: «ما باید به فرمی که داشتیم و بازی‌ها را راحت می‌بردیم، برگردیم و البته که این سخت است. من انتظار پیروزی بزرگی برابر بوخوم ندارم. زمین سختی خواهد بود و باید برابر حریف سرسختی که اخیراً نتایج خوبی گرفته است، به میدان برویم. بوخوم امسال گل‌های زیادی نخورده و حریفی با توان فیزیکی بالاست. بوخوم مقابل اشتوتگارت و آگزبورگ بسیار خوب بازی کرد. من انتظار یک بازی سخت را دارم. ما نیز تمرینات خود را بر اساس بازی بوخوم تطبیق داده‌ایم.»

دیدگاه‌ها