کد خبر : 2002818 | 28 بهمن 1402 ساعت 15:16 | 29.5K بازدید | 3 دیدگاه

حسن‌زاده از لاله‌های نارنجی خداحافظی کرد؛

جدایی غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی از مدافع عنوان قهرمانی

علی‌اصغر حسن‌زاده، ستاره باتجربه فوتسال ایران، دو هفته مانده به اتمام لیگ برتر به صورت توافقی از جمع لاله‌های نارنجی جدا شد.

جدایی غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی از مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس سونگون ورزقان روز گذشته از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتسال ایران مهمان ایرالکو اراک بود که در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا با این ناکامی اختلاف امتیازش با گیتی‌پسند قهرمان به عدد 19 افزایش پیدا کند و فاصله‌ای طعنه‌آمیزی بین دو غول فوتسال ایران رخ بدهد. پس از این بازی، علی‌‌اصغر حسن‌زاده، ستاره ملی پوش مس‌سونگون که پیشترها پس از قطعی شدن قهرمانی گیتی‌پسند با مدیران مس‌سونگون توافق کرده بود که دو هفته به پایان لیگ برتر و برای رسیدگی به امورات شخصی، جمع سونگونی‌ها را ترک کند و پیرامون همین موضوع، حسن‌زاده روز گذشته با هم‌تیمی‌ها و کادرفنی مس‌سونگون خداحافظی کرد.

گفتنی است که مدیران تیم مس‌سونگون تا به این لحظه، هیچ جلسه‌ای را برای تمدید قرارداد با حسن‌زاده نداشته‌اند و به نظر می‌رسد که این بازیکن مطرح در فصل آینده برای باشگاه دیگری توپ خواهد زد. 

علی‌اصغر حسن‌زاده در این فصل عملکرد درخشانی را از خود ارائه داد و به قدری برای مس‌سونگون تاثیرگذار بود که وحید شمسایی را وادار کرد تا دوباره وی را پس از سال‌ها و برای اولین بار در دوران مربیگری خود به تیم ملی فوتسال ایران برای دو دیدار دوستانه مقابل روسیه دعوت نماید.

ستاره مسی‌ها در فصل جاری با هشت گل و 13 پاس‌گل، یکی از بهترین‌های مدافع عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها