کد خبر : 2002822 | 28 بهمن 1402 ساعت 15:45 | 26.2K بازدید | 28 دیدگاه

مشکلات زنان سپاهان در نقش جهان و بیانیه باشگاه

زنان سپاهانی در ورود و خروج از ورزشگاه نقش جهان با مشکلات زیادی مواجه شدند.

مشکلات زنان سپاهان در نقش جهان و بیانیه باشگاه

به گزارش "ورزش‌ سه"، زنان سپاهانی در شرایطی که هنوز در لیگ برتر اجازه حضور آنها از سوی نهادهای ذی ربط صادر نشده، در مصاف آسیایی سپاهان مقابل الهلال برای اولین مرتبه موفق به حضور در نقش جهان و تماشای مسابقه شدند. 

این حضور اما به دلیل عدم برنامه‌ریزی و سازماندهی مناسب با مشکلات زیادی برای زنان همراه بود و آنها که استقبال گسترده‌ و غیرقابل پیش‌بینی‌ای از این مسابقه به عمل آورده بودند، هم در ورود و هم در خروج از استادیوم با مشکلاتی مواجه شدند و برای تماشای یک مسابقه فوتبال حسابی به زحمت افتادند که برخی تصاویر این مشکلات نیز در فضای مجازی طی دو روز گذشته دست به دست شده است.

در همین راستا بود که باشگاه سپاهان شب گذشته بیانیه‌ای صادر کرد و درباره مشکلاتی که زنان سپاهانی داشتند، اینطور نوشت: «در خلال برگزاری این مسابقه و پس از سوت پایان بازی، اتفاقاتی هنگام ورود و خروج بانوان محترم هوادار از ورزشگاه رخ داد که موجب تکدر خاطر همه دلسوزان و دغدغه‌مندان شد. همچنین برخی حرکات ناشایست در هنگام خروج از سوی برخی افراد خاص، دور از شأن و شخصیت نام بزرگ سپاهان بود. باشگاه سپاهان این اطمینان را به هواداران شریف و نجیب سپاهان می‌دهد ضمن پیگیری موضوع تا روشن شدن مسئله، برخورد جدی را با خاطیان و کسانی که مرتکب ترک فعل شده‌اند به عمل آورده و شرایط را برای حل کامل مسئله در اسرع وقت فراهم کند.»

دیدگاه‌ها