کد خبر : 2002828 | 28 بهمن 1402 ساعت 16:08 | 12.9K بازدید | 16 دیدگاه

علی کریمی تا 2027 با کایسری بست

علی کریمی با امضای قراردادی جدید تا سه سال دیگر در کایسری اسپور ماندنی شد.

علی کریمی تا 2027 با کایسری بست

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی که از دو فصل پیش در ترکیب تیم کایسری اسپور ترکیه حضور دارد، در پنجره زمستانی قرارداد خود را برای سه سال دیگر با این تیم تمدید کرد تا در سوپرلیگ ترکیه ماندنی شود.

این در حالی است که او سابقه یک سال بازی در لیگ ستارگان را هم دارد، اما حالا با این قرارداد شانس این را خواهد داشت تا به همراه مجید حسینی، باسابقه‌ترین بازیکنان ایرانی در فوتبال ترکیه شوند.

باشگاه کایسری با اعلام خبر تمدید قرارداد علی کریمی اعلام کرد که او یکی از بازیکنان حرفه‌ای این باشگاه است که حالا سه سال دیگر در جمع زرد و قرمزپوشان حضور خواهد داشت.

هدایت کایسری برعهده بوراک ییلماز، ستاره سابق تیم ملی ترکیه و آقای گل پیشین لیگ فرانسه است که البته با این تیم نتایج چندان خوبی را کسب نکرده و در اواسط جدول قرار دارد.

کایسری اسپور بعد از 25 بازی در جایگاه دوازدهم لیگ ترکیه قرار گرفته و با وجود اطمینان از بقا در جدول، شرایط چندان مناسبی را پشت سر نمی‌گذارد.

علی کریمی این فصل جزء بازیکنان ثابت کایسری اسپور بوده و در 22 بازی برای این تیم به میدان رفته که 19 بار آن به صورت ثابت رقم خورده است. او همچنین دو گل با پیراهن این تیم زده است.

1991860
1991861

دیدگاه‌ها