کد خبر : 2002836 | 28 بهمن 1402 ساعت 16:37 | 73.2K بازدید | 45 دیدگاه

رئال از هر نظر برتری دارد

عصبانی‌ام، امباپه می‌توانست بازیکن بارسا باشد

ویکتور فونت معتقد است مدیریت خوان لاپورتا باعث شده تا بارسلونا از نظر اقتصادی از رئال مادرید بیش از اندازه عقب بیفتد.

عصبانی‌ام، امباپه می‌توانست بازیکن بارسا باشد

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت سه سال پیش رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بارسلونا را به خوان لاپورتا باخت. این روزها که اوضاع بارسلونا از نظر اقتصادی و ورزشی خوب نیست، او بهترین فرصت را برای حمله به لاپورتا انتخاب کرده و دو روز پیش نامه‌ای سرگشاده در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و لاپورتا را به باد انتقاد گرفت.

1991866

فونت امروز در مصاحبه با مارکا یک بار دیگر مدیریت لاپورتا را زیر سوال برد و به قضیه امباپه در این مورد اشاره کرد: «با مدیریت غلط لاپورتا اخیرا یک قرارداد تجاری مهم از دست رفت (شرکت آلمانی لیبرو) که می‌توانست یک میلیارد یورو سود اقتصادی در آینده داشته باشد. حفره مالی عظیمی در باشگاه ایجاد شده که حالا پرکردنش کار دشواری شده است.»

1991652

فونت ادامه داد: «من عصبانی هستم زیرا وضعیت مالی باشگاه به خوبی برای ما توضیح داده نمی‌شود. رئال مادرید بازسازی برنابئو را زودتر شروع کرد و حالا تمام کرده است. موردی که بین 120 تا 150 میلیون یوروی اضافی در سال به آنها خواهد داد که برای سرمایه‌گذاری روی بازیکنانی مانند امباپه استفاده می‌شود. آنها از نظر اقتصادی بسیار جلوتر از ما هستند و می‌توانند فوق ستاره‌ها را بخرند. ما هم در صورت مدیریت صحیح می‌توانستیم الان برای جذب بهترین‌های دنیا با رئال رقابت کنیم، ولی با شرایط فعلی بعید نمی‌دانم در تابستان داستان دمبله با دی یونگ یا آرائوخو تکرار شود.»

دیدگاه‌ها