کد خبر : 2002839 | 28 بهمن 1402 ساعت 16:50 | 20.5K بازدید | 21 دیدگاه

بعد از یک برد انتقامی؛

تارتار باید هم اینجور جشن بگیرد! (عکس)

برد در استادیوم فولادشهر معنای خاص خود را برای سرمربی ملوان داشت.

تارتار باید هم اینجور جشن بگیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بعد از دو فصل حضور در تیم ملوان، در حالی ابتدای فصل از این تیم جدا شد که مهدی کوهی، مدیرعامل جدید کارخانه، تمایل چندانی به تمدید قرارداد با این سرمربی نداشت و او نیز ترجیح داد ملوان را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کند.

او که به عنوان یکی از آخرین سرمربی‌ها، کار خود را روی نیمکت ملوان آغاز کرده بود، در شروع کار تنها 4 بازیکن بزرگسال را در اختیار داشت، اما در ادامه 15 بازیکن دیگر را در فهرست خود قرار داد و تیمی ساخت که در نیم فصل نخست به شگفتی‌ساز لیگ برتر تبدیل شد.

تیم او در اولین بازی نیم فصل دوم مقابل ذوب‌آهن در استادیوم فولادشهر قرار گرفت. این بازی با توجه به مخالفت برخی از هواداران ذوب‌آهن در فصل گذشته با تارتار، انگیزه خاصی را برای این سرمربی ایجاد کرده بود تا بتواند نتیجه موردعلاقه خود را ثبت کند.

1991869

نکته جالب اینکه تارتار با ذوب‌آهن دو فصل رتبه تک رقمی هفتم و نهم را تجربه کرده بود و بعد از چند سال پرتنش، گاندوها را از رقابت برای عدم سقوط نجات داده بود اما به هر حال سکوها هرگز آنطور که او می‌خواست، همراه تیمش نشدند.

در این جدال انتقامی اما در حالی که هواداران اصفهانی اغلب برای تماشای بازی سپاهان - الهلال به استادیوم نقش جهان رفته بودند، این شاگردان مهدی تارتار بودند که توانستند حریف را با گل دیرهنگام رضا جعفری شکست بدهند و سه امتیاز را کسب کنند.

بعد از پایان بازی سرمربی ملوان در حالی که به سمت سکوهای هوادار ملوان می‌رفت، جشن پیروزی را برپا کرد و با تشکر از هواداران، استادیوم را ترک کرد. نکته جالب اینکه او شعار هواداران ملوان را هم خواند و بعد به رختکن رفت، حال و هوای او کاملا نشان می‌داد که این یک برد متفاوت برای اوست، بردی که ملوان را بالاتر از ذوب‌آهن در جایگاه پنجم قرار داد.

دیدگاه‌ها