کد خبر : 2002849 | 28 بهمن 1402 ساعت 18:02 | 11.6K بازدید | 9 دیدگاه

چه بازگشت بزرگی

برنتفورد 1-4 لیورپول: صلاح سنگ تمام گذاشت

لیورپول در یک بازی کاملا برتر توانست در زمین میزبانش برنتفورد با درخشش محمد صلاح 1-4 پیروز شود.

برنتفورد 1-4 لیورپول: صلاح سنگ تمام گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که یک هفته دیگر باید در فینال جام اتحادیه برابر چلسی قرار بگیرد، امروز از هفته 25 لیگ برتر به زمین برنتفورد رفته بود. در غیاب چند مصدوم مهم و در حالی که صلاح روی نیمکت بود، قرمزها بازی برابر تیم چهاردهم جدول را هجومی شروع کردند.

1991893

دقایق ابتدایی را باید به نام لیورپول نوشت ولی میزبان به تدریج بازی را متعادل کرد. 

در دقیقه 9 بازی تونی روی پاس موپای با یک ضربه دروازه لیورپول را تهدید کرد ولی توپ با اختلاف اندک از کنار تیر راست عبور کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 14 یک بار دیگر فرصت خوبی برای تونی فراهم شد ولی این بار نیز ضربه او داخل چارچوب نبود. شش دقیقه بعد لیورپول واکنش نشان داد و شوت ژوتا با اختلاف کم از روی دروازه به بیرون رفت.

1991894

لیورپول که تیم بهتر زمین بود، روی یک ضد حمله در دقیقه 34 به گل رسید. 

1991885

روی ضربه ایستگاهی برنتفورد، لیورپول بود که به گل رسید. ضربه را فن دایک بلند دور کرد و توپ در وسط زمین روی سر ژوتا نشست تا او داروین نونیز را روانه دروازه میزبان کند. ستاره اروگوئه‌ای در مصاف تک به تک به گلر برنتفورد با یک ضربه چیپ توپ را از روی سر او به درون دروازه فرستاد تا لیورپول پیش بیفتد.

1991892

در دقیقه 43 مصدومیت دیوگو ژوتا اتفاق تلخ برای لیورپول بود. او بیرون رفت و محمد صلاح جانشین شد. نیمه اول را لیورپول با همان یک گل پیروز به رختکن رفت.

قرمزها نیمه دوم را نیز بهتر شروع کردند و در دقیقه 55 به گل دوم رسیدند. پاس صلاح در درون محوطه جریمه به مک آلیستر رسید و ضربه نوک پای ستاره آرژانتینی به گل دوم لیورپول تبدیل شد.

1991895

در دقیقه 68 لیورپول سومین گل را هم زد.

کلهر توپ را بلند ارسال کرد و در میانه زمین داروین با سر توپ را به صلاح رساند. ستاره مصری به سرعت خود را به توپ رساند و در جدال با مدافع حریف یک ضربه فنی تماشایی به توپ زد تا دروازه برنتفورد برای سومین بار باز شود.

1991899

برنتفورد در دقیقه 75 توسط ایوان تونی یکی از گل‌ها را جبران کرد. ضربه اول او را کلهر برگشت داد ولی در ریباند خود او توانست کار را تمام کند.

این گل هم پایان کار نبود و لیورپول در دقیقه 86 به گل چهارم رسید. روی اشتباه مدافع برنتفورد در دفع توپ، دیاز به خاکپو پاس داد تا او در مصاف تک به تک گل چهارم را برای قرمزها بزند.

در نهایت لیورپول این بازی را 4-1 به سود خودش خاتمه داد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها