کد خبر : 2002855 | 28 بهمن 1402 ساعت 17:52 | 5.5K بازدید | 5 دیدگاه

لیاقت هواداران نساجی بیشتر از اینهاست؛

هوشمند: اشتباهات سریالی داوران ما را آزرده می‌کند

مدافع نساجی امیدوار است با ورود VAR و افزایش امکانات داوران، آنها بتوانند با دقت و تمرکز بیشتری قضاوت کنند.

هوشمند: اشتباهات سریالی داوران ما را آزرده می‌کند

به گزارش ورزش سه، نساجی که در نیم فصل اول شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت و نتایج خوبی کسب نکرد، دور برگشت مسابقات را با تساوی یک بر یک برابر پیکان آغاز کرد تا با کسب یک امتیاز این بازی در رتبه چهاردهم جدول قرار بگیرد.

امیر هوشمند معتقد است برنامه‌های نساجی در دیدار مقابل پیکان همانطور که می‌خواستند پیش رفت و بازیکنان، دستورات تاکتیکی مربی جدید را اجرا کردند. او در این باره به خبرنگار ما گفت: بازی را تحت کنترل خودمان داشتیم و با شروع نیمه دوم و اشتباهات داوری به ضررمان تمام شد. فکر نمی‌کنم آن صحنه پنالتی بوده باشد اما خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز را بگیریم و امیدواریم که بتوانیم روند امتیازگیری را در  بازی‌های آینده ادامه بدهیم.

او در مورد درگیری بین بازیکنان و نیمکت‌ها ادامه داد: این تنش‌ها را در فوتبال روز دنیا هم می‌بینیم. بازی ۶ امتیازی بود و طبیعی است که به خاطر حساسیت بازی این درگیری‌ها به وجود بیاید ولی هرچه بوده تمام شده و زیاد به آن دامن نمی‌زنیم.

مدافع تیم مازندرانی با تشکر از هواداران‌شان بابت اینکه تا تهران آمده بودند، عنوان کردند: همه می‌دانند هواداران نساجی خونگرم هستند و بابت حمایت‌هایشان ممنونیم. با اینکه در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم کار خیلی سختی داریم ولی امیدواریم با حمایت هواداران به یک کار راحت تبدیل شود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. لیاقت هواداران نساجی بیشتر از اینهاست؛ آنها هم خیلی فوتبالی‌اند و هم خونگرم و متعصب و برای این بازی هم که بدون تماشاگر بود، آمده بودند. از همینجا از آنها تشکر می‌کنیم.

هوشمند سپس با اشاره به نور کم ورزشگاه گفت: من بعد از بازی متوجه این موضوع شدم و به نظرم ناظر باید توضیح بدهد که چرا نورافکن را روشن نکرده بودند.

مدافع نساجی مازندران در مورد مسائل و اشتباهات داوری توضیح داد: یکسری اشتباهات سریالی علیه تیم ما اتفاق افتاده و ما از این موضوع آزرده خاطر شدیم. البته کارشناسان باید در این باره نظر بدهند اما امیدوارم در ادامه قضاوت‌ها عادلانه‌تر باشد. می‌دانیم که اشتباهات، عمدی نیست و کار داوران ما بدون VAR خیلی سخت است. امیدوارم امکانات برای آنها فراهم شود و از این به بعد با تمرکز و دقت بیشتری داوری‌ها انجام شود.

دیدگاه‌ها