کد خبر : 2002887 | 28 بهمن 1402 ساعت 20:11 | 61.6K بازدید | 38 دیدگاه

هیچکس فکر نمی‌کرد ملوان در این جایگاه قرار بگیرد؛

حرف‌های جالب مدعی آقای گلی در مورد استقلال

رضا جعفری می‌گوید رقابت برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر انگیزه مضاعفی به او خواهد داد.

حرف‌های جالب مدعی آقای گلی در مورد استقلال

به گزارش ورزش سه، ملوان در هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد با تک گل رضا جعفری ذوب‌آهن را در اصفهان شکست بدهد و در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد.

رضا جعفری درباره این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سخت و پرفشاری بود اما خوشحالیم که توانستیم از این بازی برنده بیرون بیاییم. بازی در اصفهان همیشه سخت است و ذوب‌آهن هم امسال نشان داده که تیم خوبی است و ما هم اگر می‌خواستیم بالای جدول باشیم، باید این بازی را می‌بردیم.

جعفری که با گلزنی در این مسابقه هفت گله شد و به رتبه سوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر صعود کرد، در این باره گفت: گل من هم جزوی از کارهای تیمی‌مان بود و خوشحالم که توانستم یک گل دیگر بزنم اما خوشحالی اصلی‌ام این است که این گل منجر به برد ما شد.

مهاجم ملوان در خصوص حضور ملوان در رتبه پنجم جدول عنوان کرد: شاید اول فصل هیچکس فکر نمی‌کرد ما بتوانیم بالای جدول باشیم اما برای خودمان با توجه به تمریناتی که داشتیم و فرمی که از بازیکنان می‌دیدیم، این اتفاق غریب و دور از دسترس نبود.

وی افزود: جا دارد از حبیب فرعباسی هم تشکر ویژه داشته باشیم، چون چند توپ خیلی خوب گرفت. البته همه بازیکنان تیم از جان مایه گذاشتند و این برد برایمان مهم و ارزشمند بود.

جعفری درباره تقابل هفته آینده ملوان با استقلال نیز گفت: بازی با استقلال همیشه بازی سختی است اما ما در استادیوم خودمان بازی می‌کنیم و مطمئنم هواداران حتی یک صندلی را هم خالی نمی‌گذارند. من برای استقلال و آقای نکونام احترامی زیادی قائلم و معتقدم آنها تیم بسیار خوبی هستند اما ما همانطور که در ۱۶ بازی گذشته برای برد وارد زمین شدیم، این بازی هم فقط برد می‌خواهیم.

او درباره احتمال گلزنی خود برابر استقلال اظهار داشت: هر مهاجمی دوست دارد گلزنی کند و این یک موضوع طبیعی است اما من ترجیح می‌دهم تیم به نتیجه برسد. البته اگر مثل بازی ذوب‌آهن هم گل بزنم و هم تیم نتیجه بگیرد واقعا عالی است.

جعفری ادامه داد: من از آقای تارتار ممنونم که من را در پست موردعلاقه‌ام بازی می‌دهد. فکر می‌کنم در تمام این سال‌ها هم باید در همین پست بازی می‌کردیم و اینجا جایی است که من می‌توانم توانایی‌ام را نشان بدهم.

مهاجم ملوان در پایان در خصوص رقابت برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر گفت: همانطور که گفتم من همیشه گل زدن و نزدیک دروازه بودن را دوست دارم ولی هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده است و شهریار مغانلو، رضا اسدی و بقیه گلزنان لیگ هم واقعا بازیکنان خوبی هستند و من خیلی خوشحالم که می‌توانم با آنها رقابت کنم. فکر می‌کنم این رقابت هرچقدر نزدیک‌تر باشد، به پیشرفت فوتبال ایران و مهاجمان ایرانی کمک می‌کند. به هر حال آقای گلی طعم خاصی دارد و انگیزه زیادی به هر کسی می‌دهد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

دیدگاه‌ها