کد خبر : 2002888 | 28 بهمن 1402 ساعت 20:31 | 2.6K بازدید | 2 دیدگاه

در آلمان هر هفته توپ و سکه می‌بارد

ولفسبورگ 1-1 دورتموند: بازی پرحاشیه برنده نداشت

ولفسبورگ و دورتموند در بازی هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا به تساوی 1-1 دست پیدا کردند.

ولفسبورگ 1-1 دورتموند: بازی پرحاشیه برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا ولفسبورگ در ورزشگاه خانگی‌اش از دورتموند میزبانی کرد و در یک بازی پرحاشیه به تساوی 1-1 رضایت داد.

اگرچه میزبان بازی را بهتر آغاز کرده بود اما دورتموند موفق شد در دقیقه 8 به گل برسد. نیکلاس فولکروگ در حالیکه بازی پایاپای دنبال می‌شد اولین گل میهمان را به ثمر رساند.

روی ارسال بلند به سمت راست محوطه جریمه مارکو رویس موفق شد توپ را به خوبی کنترل کند و سپس آن را به سمت دروازه بفرستد. علیرغم اثرگذاری دروازه‌بان روی توپ، فولکروگ موفق شد آن را وارد دروازه کند.

1991973

بازی متعادل دنبال می‌شد که در دقیقه 13 برای اولین بار تماشاگران در اعتراض به ورود سرمایه‌گذاران خارجی در بوندس‌لیگا، توپ‌های تنیس و سکه‌های طلایی را به داخل زمین پرتاب کردند. پس از دو دقیقه داور دستور به از سرگیری بازی داد.

پس از چند دقیقه که بازی دنبال شد، در دقیقه 17 دوباره داور بازی را متوقف کرد و پس از دو دقیقه دستور به ادامه بازی داد.

1991976

در دقیقه 28 ولفسبورگ موقعیت خوبی داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند اما کوین پاردس در محوطه جریمه ضربه‌اش را دقیق به توپ نزد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 36 توپ وارد محوطه جریمه دورتموند شده بود که دوباره تماشاگران بازی را با پرتاب اشیاء متفرقه متوقف کردند. داور 4 دقیقه این بار صبر کرد و سپس بازی را از سر گرفت.

به دلیل اتفاقات نیمه اول داور 12 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که البته در این زمان تغییری در نتیجه صورت نگرفت و دورتموند در نهایت برنده به رختکن رفت.

دورتموند نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد و دقیقه 48 روی ارسال خطرناک جیدون سانچو، یان ماتسن به توپ ضربه زد که کئون کستیلس مانع از ورود توپ به دروازه ولفسبورگ شد. در دقیقه 55 بازی مجددا متوقف شد و پس از 3 دقیقه دوباره دنبال شد.

1991975

ولفسبورگ پس از این توقف فشار بیشتری روی دروازه دورتموند ایجاد کرد تا به گل تساوی برسد که در دقیقه 63 به نتیجه رسید. ارسال کرنر با مشت دروازه‌بان دور شد و ضربه برگشتی هم توسط مدافعان دفع شد اما از دروازه دور نشد تا یانیک گرهارت با فرصت طلبی پیش از دخالت گریگور کوبل توپ را وارد دروازه کند.

دورتموند در دقیقه 82 به لطف درخشش کوبل دروازه‌اش باز نشد و او موفق شد به موقع ارسال خطرناک روی دروازه را قطع کند.

به دلیل توقف‌های بازی در نیمه دوم هم 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شد اما در جریان این دقایق هم تغییری در نتیجه بازی صورت نگرفت تا در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت بدهند.

1991974

دورتموند با این تساوی 41 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جدول قرار دارد. ولفسبورگ هم 24 امتیازی شد و فعلا رتبه یازهم را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها