کد خبر : 2002923 | 28 بهمن 1402 ساعت 22:34 | 4.6K بازدید | 19 دیدگاه

ورونا ۲-۲ یووه: هر هفته دورتر از اسکودتو

یوونتوس در ادامه نتایج ضعیفش با نتیجه ۲-۲ برابر ورونا متوقف شد.

ورونا ۲-۲ یووه: هر هفته دورتر از اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و پنجم سری A ایتالیا، یوونتوس در خانه ورونا مقابل این تیم قرار گرفت. در دیداری پرافت و خیز که یوونتوس دو بار عقب افتاد، درنهایت هر دو تیم به تساوی رضایت دادند.

بازی پایاپای آغاز شد و دو تیم در وسط زمین در حال جدال بر روی توپ بودند تا اینکه ورونا به یک کرنر دست یافت. ارسال کرنر از محوطه یوونتوس برگشت خورد و در ادامه میشل فولورانشو با یک والی فوق‌العاده از لبه محوطه جریمه دروازه یووه را فرو ریخت.

1992050

در ادامه ورونا به دفاع رفت و یووه نتوانست برای زدن گل مساوی موقعیتی خلق کند. در دقیقه ۲۷ توپ ارسالی از سمت کاستیچ به دست بازیکن ورونا خورد و داور برای یوونتوس پنالتی اعلام کرد. دوشان ولاهوویچ پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دروازه را باز کند.

1992053

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند اما تهدید جدی‌ای بر روی دروازه‌ها رخ نداد تا نیمه اول با نتیجه ۱-۱ خاتمه یابد.

در ابتدای نیمه دوم ورونا حملاتش را افزایش داد و در همان دقایق اول توانست گل برتری را به ثمر برساند. در دقیقه ۵۲ فولورانشو در پشت محوطه جریمه توپ را به نوسلین در سمت راست سپرد. او در زاویه نسبتاً بسته ضربه‌اش را زد و توانست بازی را ۲-۱ کند.

1992052

برتری ورونا دوام زیادی نداشت. سه دقیقه بعد لوکاتلی توپ را برای ربیو در مرکز محوطه فرستاد. او بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد. ضربه او به سمت راست دروازه رفت و بازی دوباره مساوی شد.

1992051

بازی دوباره افت کرد و بیشتر در میانه‌های میدان دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۶۸ ولاهوویچ در محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه‌اش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این موقعیت دوباره بازی افت کرد و هیچکدام از این دو تیم نتوانستند دروازه دیگری را تهدید کنند و در حدود ۲۵ دقیقه باقی مانده از بازی شاهد موقعیتی نبودیم و این دیدار پرگل با نتیجه ۲-۲ مساوی خاتمه یافت.
یووه با این تساوی با یک بازی کم‌تر از اینتر ۶۳ امتیازی، به امتیاز ۵۴ رسید و در رده دوم ماند.

دیدگاه‌ها