کد خبر : 2002930 | 28 بهمن 1402 ساعت 23:36 | 43.4K بازدید | 51 دیدگاه

سوارز: گاز گرفتن کیه‌لینی انتقالم به رئال را کنسل کرد!

لوئیس سوارز می‌گوید پس از گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی، شانس انتقال به رئال مادرید را از دست داده است!

سوارز: گاز گرفتن کیه‌لینی انتقالم به رئال را کنسل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز در سال ۲۰۱۴ در انتقالی از لیورپول راهی بارسلونا شد. او دوران خوبی را در تیم کاتالان گذراند و نشان داد که آبی‌اناری‌ها برای جذب او تصمیم درستی گرفته‌اند.

با این حال انتقال او با حواشی زیادی همراه بود. در جریان جام جهانی ۲۰۱۴ و در حالی‌که تیم‌های زیادی به جذب مهاجم لیورپول علاقه داشتند، او در بازی تیم ملی اروگوئه برابر ایتالیا، در اقدامی عجیب، کیه‌لینی را گاز گرفت. پس از این کار، او چند ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد.

با این حال اما او به بارسلونا پیوست و پس از چند ماه محرومیت دورانش را در این تیم آغاز کرد. حالا او در جدیدترین مصاحبه‌اش درباره پیوستن به بارسلونا صحبت کرده است.

1992067

او در این مورد گفت: «قبل از جام جهانی ۲۰۱۴، رئال مادرید می‌خواست من را به خدمت بگیرد و همه چیز در مسیر درستی قرار داشت. آنها به من علاقه داشتند و این انتقال بزرگی برای من بود. من و ایجنتم کاملا مشتاق پیوستن به رئال بودیم. آنها همچنین قصد داشتند بنزما را به آرسنال بفروشند، همه چیز تقریباً تمام شده بود.

وقتی جام جهانی شروع شد، بارسا به رقابت برای جذب من ملحق شد و طبیعتاً من بارسا را ترجیح دادم. پس از آن ماجرای گاز گرفتن، رئال مادرید علاقه‌اش را به من کاهش داد و بارسا که دید کار سختی برای جذب من ندارد، بیشتر علاقه‌مند شد. در نهایت من هر دو گزینه را داشتم و بارسا را انتخاب کردم زیرا این رویای من بود.»

او در بخش آخر مصاحبه درباره احتمال بازنشستگی در اینتر میامی گفت: «این را قبلا در مصاحبه‌ای گفته‌ام. اینتر میامی باشگاه خوبی است و من در اینجا خوشحالم. ساده و رک بگویم؛ بله به احتمال زیاد در همین باشگاه بازنشسته خواهم شد اما این زندگی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

دیدگاه‌ها