کد خبر : 2002933 | 29 بهمن 1402 ساعت 00:10 | 11.8K بازدید | 6 دیدگاه

تایید شد: ابهام در حضور ستاره ناپولی مقابل بارسا

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، اعلام کرد که حضور ویکتور اوسیمن برای بازی برابر بارسلونا در هاله‌ای از ابهام است.

تایید شد: ابهام در حضور ستاره ناپولی مقابل بارسا

به گزارش "ورزش سه"، از معدود شانس‌های بارسلونا برای به‌دست آوردن قهرمانی در این فصل، لیگ قهرمانان اروپا است، اگرچه با توجه به بازی‌های نه‌چندان خوبی که آنها در این روزها نشان داده‌اند، ممکن است مقابل ناپولی هم به مشکل بخورند.

آنها در چهارشنبه‌شب در مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ برابر ناپولی قرار خواهند گرفت. غیبت ویکتور اوسیمن در دیدار رفت، می‌تواند شاگردان ژاوی هرناندز را در یک موقعیت فوق‌العاده قرار دهد.

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی هم نمی‌داند که اوسیمن به بازی با بارسلونا خواهد رسید یا خیر. مهاجم نیجریه‌ای ناپلی‌ها پس از بازگشت از جام ملت‌های آفریقا نتوانسته برای باشگاهش بازی کند.

1982063

ماتزاری درباره وضعیت اوسیمن گفت: «به گفته پزشکان او اصلا وضعیت خوبی ندارد. او یک سری مشکلات عضلانی داشت و این دیوانگی بود که حتی ۱۵ دقیقه هم به او بازی بدهم. برای همین تصمیم گرفتم ریسک نکنم و او را از لیست بازی خط بزنم. صادقانه بگویم فعلا نمی‌دانم او را برای بازی با بارسلونا در اختیار دارم یا نه. نه‌تنها من، هیچکس نمی‌داند. بستگی به روند ریکاوری‌اش دارد. امیدوارم او را در ترکیبم داشته باشم زیرا بازی با بارسلونا دیدار سختی خواهد بود و باید با تمام قوا به مصاف آنها برویم.

با خود او هم صحبت کردم و راضی بود که او را برای بازی امروز کاملاً از تیم بیرون بگذارم. تنها تصمیم درست همین بود. پس از بازگشت از جام ملت‌های آفریقا شرایط روحی و جسمی خوبی نداشت. امیدواریم بتواند در بازی با بارسلونا آماده باشد زیرا به روحیه و انگیزه زیادی نیاز دارد.»

دیدگاه‌ها