کد خبر : 2002944 | 29 بهمن 1402 ساعت 00:33 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

ادین ترزیچ:

دلمان فقط برای مشکلات خودمان می‌سوزد!

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از بازی مقابل ولفسبورگ از اظهار نظر در مورد شرایط این تیم خودداری کرد و گفت که تیم خودش به قدر کافی مشکلات دارد!

دلمان فقط برای مشکلات خودمان می‌سوزد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در ادامه روند نه چندان قاطعانه در بوندسلیگا خارج از خانه مقابل ولفسبورگ با نتیجه 1-1 متوقف شد و با 41 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است. ادین ترزیچ بعد از بازی، از این نتیجه راضی نبود.

عملکرد سباستین هالر در این دیدار؟
"او دو گل بسیار مهم به ثمر رساند. او همیشه سخت کوش است و پاداشش را دریافت کرد و اکنون ستاره این شهر است. ما امیدواریم که او ثبات عملکردش را حفظ کند. ثبات هدف بزرگ ما است - نه فقط در عرض یک هفته، بلکه در طول یک بازی. ما این را در مرور اشتباهات خود مقابل ولفسبورگ بررسی خواهیم کرد. ما ماموریت خود را می‌دانیم و می‌خواهیم نوسانات درون تیم را تحت کنترل داشته باشیم."

مصدومیت متس هوملز؟
"متس بسیار نزدیک به بازگشت است، در تمرینات بسیار خوب عمل می‌کند. اما ما همچنین از عملکرد نیکو شلوتربک و نیکلاس سوله بسیار خوشحال هستیم. به همین دلیل است که هیچ دلیلی برای تغییر ترکیب در بازی گذشته ندیدیم."

1992093

پیشرفت ماتو موری؟
"او این هفته 60 دقیقه با تیم زیر 23 سال بازی کرد و فشا زیادی را تحمل کرد و به خوبی از پس آن برآمد. او برای ما کمک بسیار بزرگی است. اما ما به رویکرد محتاطانه ادامه خواهیم داد."

اوضاع بحرانی ولفسبورگ؟
"اگر به نتایج نگاه کنید ولفسبورگ در فاز سختی قرار داد. اما آنها تیم خوبی دارند و نیکو کواچ کارش را به خوبی انجام می‌دهد. آنها اغلب پایاپای پیش رفته‌اند، اکثر شکست‌هایشان با اختلاف یک گل تعیین شده است.
در این بازی هم شانس داشتند. ما چند هفته پیش در وضعیت مشابهی قرار داشتیم. ما خودمان مشکلات خودمان را داریم و باید برای خودمان وقت بگذاریم، می‌خواهیم روند خوب اخیر را ادامه دهیم و سه امتیاز بازی بعد را بگیریم."

امره جان ستاره دورتموند هم در مورد این تساوی گفت: "من ناراحت شده‌ام، ما در نیمه اول عالی بودیم و خوب جلو رفتیم. شاید ما فقط گل آخر را نزده باشیم. من همچنین این احساس را داشتم که در کل کمی بی نظم بودیم."

دیدگاه‌ها