کد خبر : 2002947 | 29 بهمن 1402 ساعت 00:44 | 25.8K بازدید | 7 دیدگاه

پاسخ پی‌اس‌جی به شایعه جدایی: امباپه نیمکت‌نشین شد!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، که این هفته به مدیران باشگاه اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود، امشب در دیدار مقابل نانت نیمکت‌نشین شده است.

پاسخ پی‌اس‌جی به شایعه جدایی: امباپه نیمکت‌نشین شد!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه این شنبه شب را در لابوژوار در ترکیب ابتدایی تیمش شروع نکرد. این مهاجم پاریسی‌ها که روز سه شنبه به مدیران تیمش اعلام کرد که قصد دارد پس از پایان قراردادش در 30 ژوئن 2024 از باشگاه جدا شود، در دیداری که در هفته بیست و دوم لیگ 1 برگزار می‌شود، نیمکت نشین است.

این فوق ستاره با چهره‌ای بسیار درهم در ورزشگاه لابوژوار از اتوبوس پاریس پیاده شد. او قبل از اینکه به راهروهای ورزشگاه وارد شود، با یک حرکت سرد و بی میل دستش برای هواداران دست تکان داد. به گفته باشگاه، عدم حضور او در ترکیب اولیه تنها انتخاب خود لوئیز انریکه بوده است.

1992098

این دومین بازی متوالی در لیگ یک است که امباپه آن را از روی نیمکت آغاز کرده است. شنبه گذشته، او در جریان پیروزی پاریس در پارک دو پرنس مقابل لیل (3-1) یک دقیقه هم بازی نکرد. این ستاره که از ناحیه مچ پا در کوپ دو فرانس مصدوم شده بود، برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل رئال سوسیداد در روز چهارشنبه به میدان رفت. او در مقابل باسکی‌ها 90 دقیقه بازی کرد و اولین گل بازی را که 2 بر صفر به سود پی اس جی به اتمام رسید به ثمر رساند.

لوکاس برالدو، فابیان رویز، عثمان دمبله و اشرف حکیمی نیز امشب روی نیمکت هستند. به این ترتیب لوکاس هرناندز در سمت چپ یک دفاع به میدان رفت. در خط میانی، مانوئل اوگارته و مارکو آسنسیو در کنار ویتینیا قرار گرفته‌اند. در خط حمله، لی کانگ این و راندال کولو موانی در کنار بردلی بارکولا قرار دارند.

دیدگاه‌ها