کد خبر : 2002954 | 29 بهمن 1402 ساعت 06:15 | 42.2K بازدید | 43 دیدگاه

متاسفانه او را مجبور به استعفا کردند

کلانی: دو بار به یحیی زنگ زدم، جوابم را نداد

یحیی گل‌محمدی را مثل پسرم دوست دارم، او افتخارات زیادی را برای پرسپولیس کسب کرد - این جملات حسین کلانی در تمجید از سرمربی سابق پرسپولیس است.

کلانی: دو بار به یحیی زنگ زدم، جوابم را نداد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، حسین کلانی بدون شک یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال ایران و پرسپولیس که گل‌های حساس زیادی را برای پرسپولیس و تیم ملی کشورمان به ثمر رسانده از تیم پرسپولیس صحبت می‌کند و از این نکته حرف می‌زند که متأسفانه یحیی را اذیت کردند و او را ناخواسته از تیم جدا ساختند.

‌پرسپولیس در خارج از خانه باخت بدی را مقابل تیم اراکی کسب کرد تا فاصله‌اش با صدر 5 امتیاز شود؟
به نظرم با اتفاقاتی که برای پرسپولیس رقم زدند به نوعی یحیی و پرسپولیس را اذیت کردند و خیلی زود دیدیم که جدایی یحیی تأثیر خودش را در تیم گذاشت و این تیم متحمل باخت شد، باختی که موجب ناراحتی هواداران و مردم شد چون به هر حال همه می‌دانند پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران است و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات این فصل هم شرکت کرده است. در این بین من چند بار سعی کردم با یحیی صحبت کنم اما موفق به این کار نشدم.

‌چرا موفق به صحبت با یحیی نشدید؟
دوست داشتم با یحیی حرف بزنم و حتی او را به دفتر خودم بیاورم تا با او صحبت‌هایی داشته باشم اما ایشان جوابم را نداد؛ مربی‌ای که فکر می‌کنم در این چند مدت در پرسپولیس خیلی او را اذیت کردند و او را مجبور به استعفا ساختند. دو بار به یحیی زنگ زدم اما جوابم را نداد. مربی خوبی که او را مانند پسرم دوست دارم.

1704015

‌چرا بیرانوند گل بدی را از تیم اراکی دریافت کرد و در طرف مقابل هم پرسپولیس با وجود داشتن چند موقعیت گل نتوانست نتیجه‌ای بهتر از باخت یک بر صفر را کسب کند؟!
درست است که بیرانوند اشتباه کرد اما ما باید این را در نظر بگیریم که هر دروازه‌بانی ممکن است اشتباه کند اما جدا از این مسئله ما نباید فراموش کنیم که مهاجمان پرسپولیس چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند، به همین دلیل ممکن است در چنین شرایطی حتی تیم حریف با یک فرصت به گل برسد و برنده شود، اتفاقی که متأسفانه برای پرسپولیس رخ داد و باعث شد بازیکن حریف با زیرکی و فرصت‌طلبی از راه دور و برخلاف جریان بازی و فرصت‌های خلق شده، به گل برسد.

‌در رابطه با اوسمار، جایگزین یحیی که از زمان حضورش سه باخت در بازی‌های تدارکاتی و رسمی متحمل شده چه نظری دارید؟
من کلاً با حضور مربی خارجی مخالفم چون معتقدم مربی ایرانی به دلیل اینکه همزبان بازیکنان است و فرهنگ بازیکنان ایرانی را خوب می‌شناسد خیلی بهتر می‌تواند احساس و شرایط بازیکن ایرانی را درک کند و او را دریابد، هر چند در فوتبال ما برای مربی خارجی بیشتر هزینه کرده و به او بها می‌دهند. از اوسمار هم شناختی ندارم. مربی‌ای که نمی‌دانم در پرسپولیس چه خواهد کرد و چقدر موفق خواهد شد اما قطعاً در غیاب یحیی کار برای این مربی سخت و دشوار خواهد بود.

‌در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تراکتور چه صحبتی دارید، دیداری که پرسپولیس بدون تماشاگر میزبان تراکتور خواهد بود و اگر باخت دیگری بیاورد شاید دچار بحران شود!
نتیجه بازی غیرقابل پیش‌بینی است و هیچ کسی نمی‌تواند نتیجه بازی را پیش‌بینی کند اما در هر حال پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که حتماً قدر این جایگاه و اهمیت امتیازات هر بازی را می‌دانند، به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس حتماً برای جبران باخت اراک همه تلاش‌شان را برای برد مقابل تراکتور انجام خواهند داد و با انگیزه بیشتری نسبت به تیم تبریزی برای برد تلاش خواهند کرد، هر چند که جای هواداران خالی است؛ کسانی که می‌توانستند روحیه بیشتری به تیم‌شان بدهند.

دیدگاه‌ها