کد خبر : 2002963 | 29 بهمن 1402 ساعت 01:34 | 11.7K بازدید | 7 دیدگاه

نانت 0-2 پی‌اس‌جی: امباپه برای تیمش کم نمی‌گذارد!

پی‌اس‌جی موفق شد در رقابت‌های لیگ یک فرانسه 2-0 نانت را خارج از خانه شکست دهد.

نانت 0-2 پی‌اس‌جی: امباپه برای تیمش کم نمی‌گذارد!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در حالی امشب به مصاف نانت رفت که کیلیان امباپه به دلایلی نامعلوم از روی نیمکت بازی را شروع کرد و موفق شد با نتیجه 2-0 نانت را از پیش رو بردارد. بازی مطابق انتظار با سلطه پاریسی‌ها از آغاز تا پایان همراه بود و تیم میزبان حرف خاص برای گفتن نداشت.

میهمان خیلی زود صاحب توپ و میدان شد و در دقیقه 12 دشان، دروازه‌بان نانت، مجبور شد اولین واکنشش را روی ضربه محکم بردلی بارکولا از سمت راست انجام دهد و توپ اسن ستاره را به بیرون بفرستد.

در دقیقه 26 مانوئل اوگارته، ضربه عجیبش را از موقعیتی خوب در محوطه نانت به آسمان فرستاد.

میزبان روی یکی از معدود موقعیت‌های خود در دقیقه 35 موفق شد توسط موسی سیسوکو دروازه صدرنشین را تهدید کند که در آخرین لحظه توپشان بلوکه شد.

در دقیقه 45+3 نانت دروازه را بازی کرد که به دلیل آفساید این گل مردود اعلام شد و دو تیم به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم پس اس جی کمی مسلط‌تر بازی کرد و در اولین موقعیت توانست با شوتی زیبا از ویتینیا در دقیقه 49 دروازه حریف را تهدید کند که این ضربه با بدشانسی به مدافعان حریف برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 60 پاریسی‌ها به گل اول دست پیدا کردند. لوکاس هرناندز که با نیمکت نشینی اشرف حکیمی به فرصت بازی رسیده بود با یک شوت استثنایی از 25 متی از سمت چپ توانست سمت راست دروازه را هدف بگیرد و گل زیبایی به ثمر برساند.

1992119

یک دقیقه بعد امباپه به جای مارکو آسنسیو به میدان رفت و حملات پاریسی‌ها ادامه پیدا کرد و در تمامی لحظات خطرناک ظاهر می‌شدند.

در دقیقه 77 امباپه با زیرکی یک پنالتی را از  داگلاس آگوستو گرفت و خودش پشت ضربه ایستاد و با شوت پای راست به سمت راست و پایین دروازه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

1992120

پاریسی‌ها خطرناک‌تر شده بودند و چند بار دیگر با ضربات اوگارته و اشرف حکیمی تازه وارد در 10 دقیقه پایانی دروازه حریف را تهدید کردند که ضربات آنها با بدشانسی به بیرون رفت.

در بهترین موقعیت برای گل سوم در دقیقه 90+3 لوکاس برالدو می‌توانس دروازه را باز کند که ضربه سرش از ارسال کرنر به بیرون رفت. پاریس با 53 امتیاز و اختلاف امتیاز 14 با نیس در رده دوم با اقتدار صدرنشین است.

1992118

دیدگاه‌ها