کد خبر : 2002981 | 29 بهمن 1402 ساعت 09:49 | 27.2K بازدید | 72 دیدگاه

تهمت بزرگ: می‌خواهند بارسلونا را برنده کنند!

توماس رونسرو، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، به شدت از عملکرد داور بازی بارسلونا برابر سلتاویگو انتقاد کرد.

تهمت بزرگ: می‌خواهند بارسلونا را برنده کنند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

سه امتیاز این بازی در حالی برای شاگردان ژاوی به دست آمد که آنها در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده و از روی نقطه پنالتی توسط روبرت لواندوفسکی به گل برتری دست پیدا کردند و به این ترتیب توانستند یک پیروزی جنجالی را کسب کنند. 

در حالی که ضربه پنالتی او توسط دروازه‌بان دفع شد، داور اعلام کرد که پای او جلوتر از خط بوده و ضربه باید تکرار شود. در تکرار این ضربه بود که بازیکن بارسا زودتر از موعد وارد محوطه جریمه شد اما داور اعلام کرد که گل درست است تا این تیم برنده بازی شود. 

1992146

رونسرو که به شدت از این اتفاق عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید در توییترش نوشت: «کمک داور ویدیویی امروز چشمانش را روی پنالتی دوم بارسلونا بست. زمانی که ستاره لهستانی به توپ ضربه زد، یکی از بازیکنان بارسلونا تقریبا یک متر وارد محوطه شده بود.

این پنالتی بدون شک باید تکرار می‌شد. در عربستان سعودی همه خوشحال هستند. حضور بارسا در سوپر جام قطعی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. آنها به خیرونا اجازه رویاپردازی نخواهند داد.»

دیدگاه‌ها