کد خبر : 2003001 | 29 بهمن 1402 ساعت 11:37 | 14.1K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراف ستاره سیتی: از باخت ترسیده بودیم

رودری، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید این تیم از باختن برابر چلسی روی ضد حملات ترسیده بود.

اعتراف ستاره سیتی: از باخت ترسیده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس روبروی چلسی قرار گرفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

شاگردان مائوریسیو پوچتینو در اواخر نیمه اول توسط رحیم استرلینگ به گل رسیدند و تا دقایق پایانی به نظر می‌رسید که برنده این دیدار خواهند بود اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و رودری توانست در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی گل مساوی تیمش را به ثمر برساند. 

این ستاره اسپانیایی پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «من فکر می‌کنم ما در نیمه اول خیلی خوب نبودیم. یک‌بار دیگر گل آسانی دریافت کردیم. فکر می‌کنم باید بهتر دفاع کنیم. آنها تقریبا در نیمه اول هیچ موقعیت خاصی خلق نکردند. 

1992079

می‌دانستیم که آنها روی ضد حملات حساب می‌کنند و بازیکنان سریعی دارند. تلاش خودمان را در نیمه دوم کردیم. باید روی ضد حملات بهتر دفاع کنیم و این موضوع مهمی است چون بازگشت به بازی همیشه برای ما دشوار است. 

مسئله فقط همین است که بتوانیم دفاع بهتر و منسجم‌تری داشته باشیم. به دنبال توپ بودیم و می‌خواستیم ریسک کنیم اما حقیقت این است که از ضد حملات ترسیده بودیم. ما باید شجاعانه‌تر بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها