کد خبر : 2003003 | 29 بهمن 1402 ساعت 11:56 | 20.2K بازدید | 54 دیدگاه

ما باید صدرنشین باشیم

ادعای عجیب ژاوی بعد از پیروزی مقابل سلتا

ژاوی هرناندز در پایان بازی با سلتا گفت که بر اساس یک آمار، بارسا می‌توانست و باید الان بالاتر از رئال در صدر قرار می‌گرفت.

ادعای عجیب ژاوی بعد از پیروزی مقابل سلتا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته با پنالتی دقیقه 98 روبرت لواندوفسکی از جهنم بالائیدوس به سلامت فرار کرد و توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند. 

بعد از اعلام استعفای ژاوی، بارسا توانسته از 4 بازی 10 امتیاز کسب کند و این بهانه‌ای شد تا مربی کاتالان در نشست خبری پس از بازی سینه سپر کند.

1992153

بارسا فقط در بازی با گرانادا دو امتیاز از دست داده و زمانی که از ژاوی در مورد درست بودن تصمیمش سوال شد، او گفت: «بله، به همین دلیل استعفا کردم. شوک خوبی به تیم وارد شد و ما 10 امتیاز از 4 بازی گرفته‌ایم. برابر گرانادا نیز حق ما برد بود ولی بسیار بدشانس بودیم. بازی با سلتا یک قدم به جلوی دیگر بود اما دوست داشتم کلین‌شیت می‌کردیم.»

ژاوی ادامه داد: «بر اساس آمار بیگ دیتا، امید به گل بارسا از همه تیم‌های لالیگا بیشتر بوده و ما بیشترین موقعیت‌های گل را خلق کرده‌ایم. اگر بازیکنان مقابل دروازه انتخاب‌های درست‌تری داشتند و از شانس‌هایشان بهتر استفاده می‌کردند، ما الان صدرنشین لالیگا بودیم و آمار نیز همین را می‌گوید. حق ما رتبه سومی نیست و تلاش می‌کنیم در هفته‌های باقی‌مانده فاصله با صدر را کاهش دهیم.»

دیدگاه‌ها