کد خبر : 2003008 | 29 بهمن 1402 ساعت 11:59 | 15.6K بازدید | 13 دیدگاه

دوناروما:

افتخارم پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن است

جان لوئیجی دوناروما، ستاره ایتالیایی، می‌گوید از حضور در باشگاه پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است.

افتخارم پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ یک فرانسه روبروی نانت قرار گرفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

دوناروما در این بازی مانند همیشه در ترکیب اصلی پی اس جی در دروازه این تیم حضور داشت و موفق شد برای صدمین‌بار با پیراهن این تیم به میدان برود تا این رکورد را در کارنامه‌اش در پارک دو پرنس به ثبت برساند. 

او پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «صدمین بازی برای پی اس جی؟ از این که پیراهن این تیم را به تن دارم و برای این باشگاه بازی می‌کنم بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم. اینجا خوشحالم و به این مسیر ادامه خواهم داد. امیدوارم در دیدارهای بیشتری به میدان بروم.»

1963549

این بازیکن با اشاره به شرایط این دیدار گفت: «این پیروزی هدف مهمی برای ما بود. وقتی شما پس از لیگ قهرمانان در لیگ به میدان می‌روید خیلی مهم است که ببرید و ما بازی خوبی را هم ارائه کردیم. خیلی خوب بازی کردیم. 

دیدار برابر نانت همیشه برای ما سخت است چون دفاع آنها بسیار فشرده و عمقی است. خلق موقعیت برای ما واقعا دشوار است اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم به هدفی که داشتیم برسیم.»

دیدگاه‌ها