کد خبر : 2003009 | 29 بهمن 1402 ساعت 12:18 | 14.7K بازدید | 20 دیدگاه

اینطوری نمی‌شود قهرمان شد

لوا مخالف ژاوی: فقط 45 دقیقه بازی کردیم!

روبرت لواندوفسکی از بازی بارسا در نیمه دوم رضایت نداشت و گفت که با 45 دقیقه بازی خوب نمی‌توان رقابت کرد.

لوا مخالف ژاوی: فقط 45 دقیقه بازی کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا چیزی تا از دست دادن دو امتیاز دیگر فاصله نداشت ولی در نهایت با پنالتی دقیقه 98 روبرت لواندوفسکی در زمین سلتا برنده شد. بارسا دو نیمه متفاوت داشت. عالی در نیمه اول و متوسط در نیمه دوم اما هر طور بود سه امتیاز را کسب کرد.

1992157

لواندوفسکی که در این بازی دبل کرد، به خبرنگاران گفت: «خوشحالم برنده شدیم و این سه امتیاز بسیار مهم بود. در نیمه دوم خوب نبودیم و کار را بد شروع کردیم. گل سلتا حاصل خوش شانسی بود اما ما هم نه در دفاع و در حمله خوب نبودیم. در واقع فقط 45 دقیقه خوب بازی کردیم و اگر می‌خواهیم کار حریفان را تمام کنیم و به برتری پرگل برسیم، این راهش نیست.»

ستاره لهستانی ادامه داد: «حالا باید روی لیگ قهرمانان و بازی با ناپولی تمرکز کرد. با تنها 45 دقیقه بازی خوب برابر ناپولی مجازات خواهیم شد و باید مراقب باشیم. از دقیقه یک تا 90 باید هوشیارانه کار کنیم.»

در صحنه پنالتی ابتدا گلر سلتا ضربه لوا را مهار کرد ولی چون پای او روی خط نبود، داور دستور به تکرار داد و لوا این‌بار ضربه را گل کرد: «نمی‌دانم چه شد اما داور و VAR به درستی تشخیص دادند که گلر سلتا مرتکب اشتباه شده و پنالتی تکرار شد. دوباره همانطور و به همان جهت زدم و خوشحالم توپ وارد دروازه شد.»

لازم به ذکر است که در پایان بازی ژاوی نمایش تیمش در نیمه دوم را ستایش کرد اما لواندوفسکی و پدری در مصاحبه‌هایی جداگانه نمایش بارسا در نیمه دوم را زیر سوال بردند. انگار ژاوی بازی متفاوتی را تماشا کرده بود.

دیدگاه‌ها