کد خبر : 2003010 | 29 بهمن 1402 ساعت 12:26 | 14.4K بازدید | 55 دیدگاه

شکست‌ناپذیری ادامه‌دار در بازی مهم؛

مجتبی حسینی-پرسپولیس: موفقیت در 7 بازی

آلومینیوم اراک در شرایطی مقابل پرسپولیس به برتری رسید که توانست برای هفتمین بازی پیاپی شکست‌ناپذیر بماند.

مجتبی حسینی-پرسپولیس: موفقیت در 7 بازی

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی با وجود اینکه در دیدار مقابل پرسپولیس چهار مهره‌اش را به دلیل مصدومیت در دسترس نمی‌دید و سه بازیکن تیمش هم جدا شده بودند، 12 بازیکن بزرگسال در لیست نفرات تیمش برای این بازی حساس داشت، اما در نهایت توانست برابر سرخ‌پوشان موفق کار کند و سه امتیاز را بگیرد.

حسینی که در دوران جوانی برای پرسپولیس بازی کرده و پس از آن هم تجربه حضور در کادر فنی سرخ‌پوشان را داشت، در شرایطی مقابل  تیم سابقش قرار گرفت که امیدوار به ادامه روند موفقیت تیمش بود و توانست یک برد دیگر را با نمایش تاکتیکی شاگردانش و یک سوپر گل به یادماندنی به دست بیاورد.

1992159

شاگردان مجتبی حسینی که از هفته هشتم به بعد فقط یک باخت در رقابت جنجالی با اشتباه داوری مقابل فولاد خوزستان داشتند، سعی کردند به روند شکست ناپذیری خود در دیدار با پرسپولیس ادامه بدهند که برای هفتمین بازی متوالی به این مهم دست پیدا کردند.

آلومینیوم اراک پس از اینکه در پنج هفته پایانی نیم‌فصل دو پیروزی خارج از خانه مقابل صنعت نفت و سپاهان داشت و سه تساوی هم به دست آورد، با شروع مجدد بازی‌ها توانست برد ارزشمندی در جام حذفی برابر نساجی به دست بیاورد و این هفته هم پرسپولیس را از پیش رو بردارد تا شاگردان حسینی با روحیه مضاعف به استقبال ادامه بازی‌ها بروند.

دیدگاه‌ها