کد خبر : 2003026 | 29 بهمن 1402 ساعت 13:10 | 11.1K بازدید | 14 دیدگاه

حادثه تراژیک در ورزشگاه لایپزیش: مرگ هوادار!

یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه لایپزیش در بازی این تیم برابر بروسیا مونشن گلادباخ درگذشت.

حادثه تراژیک در ورزشگاه لایپزیش: مرگ هوادار!

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم بوندسلیگا در ردبول آرنا میزبان مونشن گلادباخ بود و با دو گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

دقایقی پیش از شروع این بازی یکی از هواداران که روی سکوها حضور داشت دچار مشکل جدی داشت و کادر پزشکی فورا خودشان را به او رساندن تا بتوانند از مرگ نجاتش دهند اما با وجود این که تلاش بسیاری صورت گرفت اما او در نهایت درگذشت. 

گفته می‌شود که تمامی ورزشگاه در جریان این اتفاق و تلاش کادر پزشکی در سکوت کامل فرو رفته و همه شوکه شده بودند. باشگاه لایپزیش هم پس از پایان بازی بیانیه‌ای منتشر کرد و با عبارت «شب دردناک» از این مسابقه یاد کرد. 

1992179

در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه آمده است: «موردی اورژانسی در ورزشگاه خانگی ما در جریان بازی برابر مونشن گلادباخ به وجود آمد و متاسفانه فردی که داخل ورزشگاه بود درگذشت. یکی از هواداران مونشن گلادباخ هم در مسیر رسیدن به لایپزیش در تصادف رانندگی جان باخت. 

ما از این اتفاق بسیار ناراحت هستیم و از صمیم قلب در کنار خانواده و نزدیکان این دو هوادار هستیم و صمیمانه به آنها تسلیت می‌گوییم و ابراز هم‌دردی می‌کنیم. روحشان در آرامش.»

دیدگاه‌ها