کد خبر : 2003033 | 29 بهمن 1402 ساعت 13:52 | 41.5K بازدید | 24 دیدگاه

به سنی رسیدم که کارشناسی کنم؟

پاسخ کنایه‌آمیز علیرضا حقیقی درباره جام ملت‌ها

علیرضا حقیقی معتقد است تیم فوتبال هوادار نسبت به نیم فصل اول از شرایط بهتری برخوردار است.

پاسخ کنایه‌آمیز علیرضا حقیقی درباره جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز تیم فوتبال هوادار با حضور خبرنگاران برگزار شد و علیرضا حقیقی در حاشیه این تمرین در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط هوادار در نیم فصل دوم صحبت کرد.

حقیقی در ابتدا گفت: خدا را شکر شرایط نسبت به نیم فصل اول بهتر است. آقای شجاعی تشریف آوردند و به تیم کمک می‌کنند و بچه‌ها هم متقابلا به ایشان کمک می‌کنند. انشالله که تا انتهای فصل همینطور باشد و بتوانیم به چیزی که در تفکراتمان است، برسیم.

او سپس درباره حضور مسعود شجاعی در راس کادرفنی هوادار عنوان کرد: خدا را شکر خوب است. ایشان هم بازیکن بزرگی بودند و الان هم اول کار مربیگری‌شان است. انشالله بتوانیم همین روندی را که در ۳-۴ بازی داشتیم، ادامه بدهیم.

دروازه‌بان هوادار درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری هواداران در نیم فصل اول و در دوران حضور محمود فکری گفت: تمام شده و رفته. جا دارد از همین‌جا به آقای فکری و کادرشان خسته نباشید بگویم. هر جا که هستند، برایشان آرزوی موفقیت می‌‌کنم.

حقیقی در ادامه در واکنش به سوالی درباره نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با خنده گفت: الان من کارشناس شدم؟ به سنی رسیدم که کارشناس شوم؟

او ادامه داد: من نظر خاصی ندارم ولی همه این مسائل در کنار هم باز هم به فوتبال برمی‌گردد. فوتبال همین است. بالا و پایین و برد و باخت دارد. امیدوارم از این باخت‌ها و حتی بردهایمان درس بگیریم که در آینده به کمک‌مان بیاید.

دیدگاه‌ها