کد خبر : 2003036 | 29 بهمن 1402 ساعت 13:59 | 27.1K بازدید | 22 دیدگاه

گزارش:

مورد نگران‌کننده: بارسلونا باید بترسد

بارسلونا در لالیگا آمار دفاعی ضعیفی دارد و تکرار عملکرد اشتباه در لیگ قهرمانان برابر ناپولی برای تیم گران تمام خواهد شد.

مورد نگران‌کننده: بارسلونا باید بترسد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب برابر سلتا، بارسا به روش قبلی خود بازگشت. این فصل بارسا دیر در زمین خودش را پیدا می‌‎کند و این به یک مورد کلاسیک تبدیل شده است، چه در شروع نیمه اول و چه درست بعد از وقت استراحت. 

آنها در لحظاتی که توپ شروع به چرخیدن می‌کند، بیش از اندازه گل دریافت کرده‌اند. در ویگو این یاگو آسپاس بود که از عدم تعادل در مرکز دفاع بارسا استفاده کرد در حالی که تنها دو دقیقه از شروع مجدد بازی گذشته بود.

1992064

چندی پیش این سانست بود که در بیلبائو همین کار را کرد تا بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت آبی اناری‌ها از جام حذفی بیرون رفتند. عجیب‌تر اینکه سه‌بار رقبا قبل از اینکه بازی به دقیقه یک برسد، به بارسا گل زده‌اند. مشخص است که یک جاری کار بارسلونا ایراد دارد و تیم با تمرکز وارد زمین نمی‌شود.

بارسلونا روز چهارشنبه برابر ناپولی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود و همه می‌دانند که لیگ قهرمانان رقابتی بخشنده نیست و اشتباهات پرهزینه هستند. فصل جاری بارسا در دفاع بسیار زیاد مرتکب اشتباه می‌شود و این بی‌شک برابر ناپولی گران تمام خواهد شد.

دیدگاه‌ها