کد خبر : 2003048 | 29 بهمن 1402 ساعت 14:58 | 23.6K بازدید | 18 دیدگاه

ادعای سان

رویای ستاره سابق یونایتد: بازگشت به لالیگا

داوید دخیا رویای بازگشت به لالیگا را دارد و به همین دلیل همه پیشنهادات خود را رد کرده است.

رویای ستاره سابق یونایتد: بازگشت به لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا از تابستان گذشته بازیکن آزاد است. این بازیکن اسپانیایی قراردادش با یونایتد به پایان رسید و از آن زمان پیشنهاداتی از لیگ برتر و عربستان سعودی را رد کرده است. 

دخیا از تابستان گذشته تا به حال به‌صورت انفرادی مشغول تمرین است تا آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند و در طول این مدت شایعات بسیاری درباره احتمال حضورش در چند باشگاه مختلف به گوش رسیده اما هیچ یک نهایی نشده است. 

1992198

چند رسانه انگلیسی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که این ستاره اسپانیایی در حال مذاکره با باشگاه الشباب عربستان است تا به‌عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم شود و همچنین اتلتیک خبر داد که او فرصت بازگشت به لیگ برتر انگلیس را هم داشته است. باشگاه ناتینگهام فارست در طی چند هفته گذشته با نمایندگان دخیا در حال مذاکره بوده و پیشنهاد امضای قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل را به او داده اما این بازیکن حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده و فرصت بازگشت به لیگ برتر را رد کرده است. 

طبق گزارش روزنامه انگلیسی سان، این دروازه‌بان می‌خواهد دوباره در اسپانیا بازی کند و این یکی از دلایلی است که او پیشنهادات زیادی را رد کرده است. رویای دخیا بازگشت به لالیگاست، بدون اینکه هنوز مقصد مشخصی داشته باشد. او محصول آکادمی اتلتیکو است و از همین تیم راهی یونایتد شد ولی در اتلتیکو با اوبلاک، جایی برای دخیا نیست. باید دید حفاظت از دروازه کدام تیم لالیگایی به دخیا سپرده خواهد شد.

دیدگاه‌ها