کد خبر : 2003051 | 29 بهمن 1402 ساعت 15:17 | 116.2K بازدید | 19 دیدگاه

گزینه خط هافبک استقلال: به هر قیمتی جدا نمی‌شوم

قائم اسلامی‌خواه در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال توضیح داد.

گزینه خط هافبک استقلال: به هر قیمتی جدا نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، قائم اسلامی‌خواه، بازیکن تیم هوادار درمورد تمرین تیم‌شان در جمع خبرنگاران گفت: تمرین خیلی خوب پیش می‌رود. از وقتی آقا مسعود آمده‌اند تیم جان دوباره‌ای گرفته و با سیستمی متفاوت و حرفه‌ای کار می‌کنیم. به نطر خودم داریم نزدیک به اروپا کار می‌کنیم ولی با امکانات کمتر. آقا مسعود تفکرمان را عوض کرده و ما همه جوره آماده بازی هستیم.

او درمورد پیشنهادهایی که از دیگر باشگاه‌ها داشت عنوان کرد: اولا که از کادر استقلال تشکر می‌کنم که در این چندسال به من لطف داشتند و من افتخار کار کردن با آنها را نداشتم. این یک مراوده بین باشگاه‌ها بوده و با توجه به قراردادی که قبلا با خالدآبادی، بازیکن سابق هوادار، بسته بودند یک‌سری مشکلات بین دو باشگاه بود که به سرانجام نرسید. من چندین‌بار در این وضعیت بوده‌ام و تا به الان قسمت نشده که حضور در تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس را تجربه کنم.

او ادامه داد: جا دارد از تمام کسانی که در تراکتور برایم زحمت کشیده‌اند هم تشکر کنم. همین الان از باشگاه شنیدم که باشگاه مس نامه زده بود خودم در کم و کیف ماجرا نیستم و باشگاه باید ورود کند.

او ادامه داد: تجربه تیم‌های بزرگ برای هر بازیکنی می‌تواند خاص و خوب باشد و برای آینده آن بازیکن مثمرثمر باشد، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و دوست دارم تجربه کنم ولی نه به هر قیمتی! دوست ندارم جوری بروم که باشگاه خودم متضرر بشود. من هرجا بروم بازی خودم را می‌کنم.

او در مورد پیشنهاد استقلال اضافه کرد: باشگاه استقلال با من صحبت کرده است ولی شخص خود آقای نکونام خیر. مدیر برنامه‌هایم بیشتر پیگیر کارها بوده است. فوتبال حرفه‌ایست و کارها هم حرفه‌ای دنبال می‌شوند. من به عنوان بازیکن وظیفه دارم تا روزی که هستم سر تمرین تیم خودم حاضر شوم و تا روزی که هستم کارها را به نحو احسن انجام بدهم.

او درمورد تغییر نتایج تیم هوادار با ورود آقای شجاعی به تیم بیان کرد: ورود ایشان به تیم ما همراه با نتایج خوب بود و از این به بعد شاهد نتایج بهتری هم خواهیم بود. آقا مسعود کاریزمای بسیار متفاوتی دارند و همه فوتبالی‌ها این را خوب می‌دانند که مربی‌ای با توانایی دگرگون کردن فوتبال ایران به فوتبال ما اضافه شده است. به زودی زود می‌توانند حتی مربی تیم ملی هم بشوند.

قائم اسلامی‌خواه درمورد تجربه بازیگری در فیلم سینمایی پرویزخان با نقش سعید مارادونا گفت: همه فوتبالی‌ها آقای دهداری را به عنوان معلم اخلاق می‌شناسند، تشخیص دادند که شباهتی دارم و من هم دوست داشتم کمکی کرده باشم و برای اهالی فوتبال خوب باشد. چیزی نبود که بخواهم استفاده‌ای ببرم.

دیدگاه‌ها