کد خبر : 2003065 | 29 بهمن 1402 ساعت 16:22 | 7.8K بازدید | 8 دیدگاه

امیدوارم در پیکان جا بیفتم؛

آژیر: شخصیت جالبی از عنایتی دیدم

محمد آژیر جدیدترین بازیکنی است که به پیکان ملحق می‌شود.

آژیر: شخصیت جالبی از عنایتی دیدم

به گزارش "ورزش سه"، محمد آژیر در نیم فصل اول به همراه فجرسپاسی در لیگ یک حضور داشت، به واسطه درخشش خود در ترکیب این تیم و همچنین نام خانوادگی خاص خود مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت. با پایان نیم فصل اول رقابت‌ها و پایان خدمت سربازی آژیر در فجر، این بازیکن به پیکان پیوست تا ادامه فوتبال خود را در لیگ برتر دنبال کند.

آژیر درباره این انتقال به خبرنگار ما گفت: من با تمام شدن خدمت سربازی‌ام در فجر چند پیشنهاد لیگ برتری دریافت کردم و با بررسی شرایط تیم‌ها، پیکان را انتخاب کردم. پیکان از نظر ساختاری و قدمت، یک باشگاه بزرگ محسوب می‌شود و آقای عنایتی هم جزء مربیان خوب، باشخصیت و آینده‌دار لیگ برتر هستنند و در دوران بازی‌شان هم یک بازیکن بزرگ بوده‌اند. همه این مسائل در کنار هم باعث شدند که به پیکان اضافه شوم.

او که در فاصله‌ای کم تا آغاز مسابقات به پیکان اضافه شد، در این باره توضیح داد: من در فجر سرباز بودم و باید خدمتم تمام می‌شد. این موضوع کمی زمان برد و باعث شد ۳-۴ روز قبل از بازی‌ها به پیکان ملحق شوم. زمان زیادی برای تمرین با تیم پیکان نداشتم اما خدا را شکر کم کم در تیم جا میفتم و با بچه‌ها هماهنگ می‌شوم. خدا را شکر بازی قبل هم بازی کردم و شرایط خوب بود.

مدافع جدید پیکان در خصوص شرایط این تیم عنوان کرد: پیکان در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و همه بچه‌ها هم‌قسم‌ شده‌اند که در نیم فصل دوم شرایط خوبی را رقم بزنیم. در بازی قبل هم کمی بدشانس بودیم، وگرنه با احترام به تیم نساجی، تیم برتر زمین بودیم.

وی افزود: در مجموع شرایط خیلی خوب است. هم کادرفنی خیلی زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا بچه‌ها را در سطح آمادگی بالایی نگه دارند و بچه‌هایی هم که جدید اضافه شده‌اند، سریع‌تر با تیم هماهنگ شوند.

آژیر سپس به تمجید از رضا عنایتی پرداخت و گفت: من پیش از این با آقا رضا کار نکرده بودم اما از روزی که به تیم اضافه شدم، شخصیت بزرگ ایشان را می‌بینم. ایشان همیشه سعی می‌کنند همه وجودشان را برای تیم‌ بگذارند و پیکان را به جایگاه اصلی خود برگردانند. آقای عنایتی واقعا سرمربی با دانش و باشخصیتی هستند و از افتخارات فوتبال ایران محسوب می‌شوند و خیلی خوشحالم که با ایشان کار می‌کنم.

او همچنین درباره هدف پیکان در نیم فصل دوم توضیح داد: من در نیم فصل اول دورادور مسابقات پیکان را دنبال می‌کردم و همانطور که همه دیدند این تیم در خیلی از مسابقات بسیار خوب بازی کرده اما با بدشانسی نتیجه لازم را به دست نیاورده است. هدف کل تیم این است که در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی بگیریم و پیکان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم. من هم همه تلاش و تمرکزم روی این است که در خدمت تیم باشم و بتوانم در مرحله اول به تیم کمک کنم و در اختیار تیم باشم. صد درصد اگر شرایط تیم بهتر شود، موفقیت‌های فردی هم برای هر بازیکنی اتفاق میفتد.

آژیر درباره مدت زمان حضور خود در فجر سپاسی نیز گفت: از روز اولی که به فجر رفتم می‌دانستم که یک باشگاه بزرگ و باسابقه است. یک فصل و نیم خوبی در این تیم پشت سر گذاشتم و خیلی خوشحالم که جزئی از این باشگاه بودم. ما سال قبل جزء تیم‌های مدعی بودیم و در لحظه آخر صعود نکردیم و امسال هم تا نیم فصل سوم جدول بودیم. خاطرات خوب خیلی زیادی در کنار هم‌بازیان، کادرفنی، مدیریت و هواداران خون‌گرم شیرازی ثبت کردیم.

او در‌ پایان عنوان کرد: از باشگاه فجر، مدیریت این باشگاه، آقای رجب‌زاده و کادرفنی‌شان و مردم عزیز شرایط که عاشقانه دوست‌شان دارم، تشکر می‌کنم. من در دو سالی که در فجر بودم، جزء خوبی چیزی از آنها ندیدم. مردم شیراز بسیار گرم و باشخصیت هستند و از آنها ممنونم. همچنین از باشگاه پیکان و آقای عنایتی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و من هم بتوانم پاسخ اعتمادشان را بدهم.

دیدگاه‌ها