کد خبر : 2003083 | 29 بهمن 1402 ساعت 18:17 | 30.7K بازدید | 21 دیدگاه

انتقاد از ستاره چلسی: از این کار مزخرف دست بردار

ریچارد کیز، کارشناس بین اسپورت، از کانر گالاگر، بازیکن چلسی، به دلیل ایجاد سوراخ‌های بزرگ در جوراب‌هایش در بازی مقابل منچسترسیتی انتقاد کرد و خواستار توقف چنین اقداماتی در لیگ برتر شده است.

انتقاد از ستاره چلسی: از این کار مزخرف دست بردار

به گزارش "ورزش سه"، ریچارد کیز در شبکه‌های اجتماعی خود از بازیکنانش که جوراب خود را در مسابقات سوراخ می‌کنند، انتقاد کرد.

این مجری تلویزیونی که در حال حاضر پوشش خبری مسابقات لیگ برتر در بین اسپورت را برعهده دارد، پس از دیدن جوراب‌های کانر گالاگر، هافبک چلسی، در جریان تساوی 1-1 آبی‌ها مقابل منچسترسیتی این ایده به نظرش رسید.

ستاره تیم ملی انگلیس چندین سوراخ قابل توجه در جوراب‌های خود ایجاد کرده بود که موجب شد ریچارد کیز در حساب ایکس (توییتر سابق) خود به آن واکنش نشان بدهد: "این مزخرفات دیگر بس است. نیازی به آن نیست. اسپانیایی‌ها آن را غیرقانونی اعلام کرده‌اند (اگرچه بلینگام با آن کنار می‌آید). وقت آن است که ما این کار را انجام بدهیم."

1992249
1992250
1992251

نه تنها گالاگر که بسیاری از فوتبالیست‌ها در سراسر جهان پشت جوراب‌‎‌های ورزشی خود را سوراخ می‌کنند. انجام این اقدام به منظور کاهش فشار روی عضلات ساق پاست که اغلب به دلیل سفت شدن جوراب‌ها، دامنه حرکتی عضلات اطراف ساق محدود می‌شوند.

این محدودیت می‌تواند در جریان و گردش خون و همچنین تنفس با توجه به شکل عضلانی پای بازیکنان مشکلاتی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها