کد خبر : 2003095 | 29 بهمن 1402 ساعت 19:30 | 32.2K بازدید | 14 دیدگاه

تن هاخ اشتباهش را پیدا کرد: DNA یونایتد!

اریک تن هاخ تایید می‌کند که محصولات آکادمی منچستریونایتد می‌توانند در تیم اصلی بازی کنند و بدین ترتیب آن‌ها پس از انداز بیشتری برای خرید ستاره‌های بزرگ خواهند داشت.

تن هاخ اشتباهش را پیدا کرد: DNA یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از اینکه تحقیقات نشان داد تیم او گران‌ترین تیم جهان است، امیدوار است که ستاره‌های نسل بعدی باشگاه بتوانند ثروت این باشگاه را ذخیره کنند.

گزارش یوفا حاکی از آن است که یونایتد در فصل گذشته بیش از یک میلیارد یورو در نقل و انتقالات هزینه کرده و از آن زمان آنها 200 میلیون یورو دیگر هم برای راسموس هویلوند، میسون مانت و آندره اونانا هزینه کرده است.

عملکرد درخشان اخیر بازیکنانی مانند آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو از آکادمی یونایتد این سوال را در پی داشته که چرا برخی خریدهای یونایتد مانند جیدون سانچو (80 میلیون یورو) و آنتونی (92 میلیون یورو) مطابق انتظار پیش نرفته‌اند.

تن هاخ تایید کرده که سیاست سنتی باشگاه برای استفاده از استعدادهای باشگاه که به دوران سر مت بازبی برمی‌گردد، در دوران مربیگری او در یونایتد بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

1992274

از این سرمربی هلندی انتقادات زیادی برای خرید بازیکنان گرانقیمت صورت گرفته بود و اظهارات جدید او نشان می‌دهد که تصمیم دارد به جای بازیکنان گرانقیمت جهان فوتبال به ستاره‌های آکادمی یونایتد بیشتر فرصت بدهد.

طبق رسمی قدیمی یونایتد از سال 1937 حداقل یک بازیکن بومی در ترکیب هر بازی داشته اما پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013، تغییرات بزرگی در یونایتد شکل گرفت و سیاست‌های باشگاه هم تقریبا فراموش شد.

1992275

تن هاخ پیش از رویارویی با لوتون تاون در این خصوص گفت: "منچستریونایتد همیشه یک باشگاه خریدار خواهد بود، اما من فکر می‌کنم این در DNA باشگاه است که بازیکنان آکادمی هم می‎‌توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. ما آن‌ها را راهنمایی می‌کنیم و وقتی شانسی به یک بازیکن آکادمی می‌دهید، خیلی سریع پیشرفت می‌کند و تیم را به سطح بالاتری می‌رساند. فکر می‌کنم ما بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند گام‌های بزرگی را که کوبی و گارناچو در چند ماه گذشته انجام داده‌اند، بردارند."

دیدگاه‌ها